eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonierozpatrzona reklamacjanierozpatrzona reklamacja
  • Data: 2007-07-18 20:08:06
    Temat: nierozpatrzona reklamacja
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Ponad miesiąc temu wysłałem pismo reklamacyjne do PKP, w którym domagam sie
    zwrotu pewnej kwoty pieniędzy jako kosztu, który poniosłem z, jak dowodzę w tym
    piśmie, winy rażącego niedbalstwa ze strony przewoźnika. Kopię pisma przesłałem
    również do Rzecznika Praw Klienta PKP SA, od którego dostałem zwrotnego maila,
    iż pismo wpłynęło do przewoźnika, i Rzecznik będzie monitorował przebieg jego
    rozpatrywania.
    Zgodnie z par. 6 pkt 1 i par 10. Rozporządzenia Ministra Transportu i
    Budownictwa z dnia 24 lutego
    2006 r. w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego
    (Dz. U. z dnia 7 marca 2006 r.), nieudzielenie przez przewoźnika odpowiedzi na
    pismo reklamacyjne w ciągu 30 dni, skutkuje uznaniem reklamacji.
    W jaki sposób zatem mogę domagać się zrealizowania roszczeń, jakie zamieściłem w
    tej reklamacji, jeżeli z mocy prawa należy uznać ją za przyjętą ? Czy pozostaje
    mi złożenie sprawy w sądzie, czy jest prostsza droga załatwiania tego typu spraw
    ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1