  • Data: 2005-12-22 10:32:20
    Temat: nielegalny windows kupiony legalnie :)
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Kupiłem Windowsa no i sobie leżał na półeczce i czekał na nowy komputer, w
    między czasie ktoś zapragnął sobie go pooglądać i go rozpakował i wyrzucił
    folie na której była naklejka z nr. seryjnym. Teraz nie mogę go legalnie
    zainstalować, w Microsowcie powiedzieli że nie ma możliwości uzyskania
    drugiego nr seryjnego, nie ważne że mam fakture zakupu. Nie chodzi mi o samą
    instalacje bo to można zrobić z innym nr ale to już nie będzie zgodne z
    licencją. Swoją drogą licencja jest na płycie i w książeczce a to jest
    zapakowane w tę nieszczęsną folie z naklejką.
    Chyba przyjdzie mi kupić jeszcze raz ten sam produkt. a może jest jakieś
    wyjście z tej sytuacji? Ktoś zna jakieś sposoby żeby ich zmusić do wydania
    nr seryjnego czy takie ich prawo żeby nie dać ?
    Grzesiek