  • 11. Data: 2010-07-04 08:08:28
    Temat: Re: nielegalne fotografowanie
    Od: "Negro" <3...@w...pl>

    > Jeszcze zaraz napisze, że trzeba zgody na robienie zdjęć na korytarzu...
    > :)

    BO MUSISZ miec zgodem wszystkich własicieli

    jk

  • 12. Data: 2010-07-04 09:25:53
    Od: "bartek" <b...@...pl>

    Użytkownik "Negro" <3...@w...pl> napisał w wiadomości

    > BO MUSISZ miec zgodem wszystkich własicieli
    >
    > jk

    Chyba zgubilismy watek

  • 13. Data: 2010-07-04 12:06:15
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Z tego co piszecie to juz nic nie rozumiem, tak zakrecone.
    Prosto, moge zamontowac kamere na zewnatrz drzwi swoich. Nie mam
    wspólnoty tylko spółdzielnie i o ich opinii zapominam. Dla mnie wazne
    czy moge to zrobic czy przepisy prawa zabraniaja, a jesli moge to czy
    musze im mówic ze to kamera.
    Prosze o odpowiedz,

  • 14. Data: 2010-07-04 12:35:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    g.googlegroups.com
    slawek7 <s...@w...pl> pisze:

> [...]
    > wspólnoty tylko spółdzielnie i o ich opinii zapominam. Dla mnie wazne
    > czy moge to zrobic czy przepisy prawa zabraniaja, a jesli moge to czy
    Nie ma tu nic zakręconego, poza sposobem w jaki zadajesz pytanie.
    Możesz sobie zamontować kamerę na _własnych_ drzwiach, w wizjerze czy jak
    tam chcesz, byle na swoim.
    Ale nie możesz ingerować bez zgody w część wspólną (nie swoją). Czyli nie
    możesz np. ot tak sobie przymocować do ściany na korytarzu.
    Co do samej sprawy oglądania zdarzeń na korytarzu za pośrednicytwem kamery -
    tak samo możesz to robić, jak obserwować za pomocą narządu wzroku, filmować,
    robić zdjęcia itd. To po prostu nie jest zabronione.
    Pozostaje kwestia ew. publikacji (ochrona wizerunku może wchodzić w grę) ale
    pisałeś, że chcesz jedynie patrzeć.

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2010-07-04 14:02:08
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Ciekawe w jaki to ja sposób zadaje pytania????????

  • 16. Data: 2010-07-04 14:14:50
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci
    b.googlegroups.com
    slawek7 <s...@w...pl> pisze:

    > Ciekawe w jaki to ja sposób zadaje pytania????????
    Nie chce mi sie juz tlumaczyc bo to chyba prózny trud, ale po prostu
    nieprecyzyjnie sie wyrazasz.
    Co to znaczy "na zewnatrz drzwi swoich"?
    Do sufitu na korytarzu chcesz przykrecic?

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2010-07-04 17:37:06
    Od: "Negro" <3...@w...pl>

    > Co to znaczy "na zewnatrz drzwi swoich"?

    nie dyskutuj z trollami

    jkolina

  • 18. Data: 2010-07-04 18:42:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci news:i0qgs4$ilp$1@news.onet.pl Negro <3...@w...pl> pisze:

    > nie dyskutuj z trollami
    > jkolina
    Oooo, trolina kolina?
    Ale ja i tak do grupy pisze, nie do jakiegos konkretnego badziewia.

    --
    Jotte

  • 19. Data: 2010-07-05 14:53:03
    Od: "Negro" <3...@w...pl>

    > Oooo, trolina kolina?

    zadna trollina.
    Bylam trolem ale po katastrfie odmienilo mnie. Mam nowa twaz

    jk