  • 21. Data: 2004-06-08 20:29:48
    Temat: Re: niekaralnosc - szczegoly, pomocy
    Od: "Soldier" <s...@s...pl>

    Tomek <k...@p...onet.pl> wrote:
    : na pewno nie przed uplywem roku, bo jak mi przyszedl ostatni papierek
    : (co, gdzie, jak, ile i do kiedy zaplacic) to pisalo ze mam na to
    : miesiac (z tego co pamietam, nie mam przy sobie tego papierka).

    No to miales miesiac na zaplacenie - w czym wiec problem ? ;] Mnie
    chodzilo o to, ze gdyby minal rok od wydania prawomocnego orzeczenia a
    Ty bys tego nie zaplacil to wtedy nie doszlo by do zatracia skazania.

    : Nie rozumiem Twojej teorii (prosze o dalsze wyjasnienia).
    : Z tego postu wnioskuje, ze po zaplaceniu (powiedzmy ze jest to moje
    : odbycie kary) mija rok (a moze jeszcze pol, bo ktos wczesniej pisal,
    : ze jeszcze pol roku po koncu kary i wtedy dopiero moge uzyskac zasw.
    : o niekar.) i jestem "czysty".

    No tak musi minac rok od wydania prawomocnego orzeczenia ale w Twoim
    wypadku zastrzezenim jest spelnienie orzeczonego srodka karnego - bez
    tego nie ma mowy o zatarciu po uplywie roku (wiem powtarzam sie.)

    : Natomiast z nastepnego Twojego postu wynika, ze po uprawomocnieniu sie
    : wyroku (orzeczenia), no to ja mam przed soba papierek:
    : Wniosek prokuratora zlozony na podstawie art. 335 ust1 kpk
    : dnia: 31 grudnia 2002
    : Prokurator.... w zwiazku z aktem oskarzenia sporzadzonym 30 grudnia
    : 2002 ...... przestepstwo 291 1 i 293 1 ...... na podstawie 335 1 kpk
    : za zgoda oskarzonego z dnia 31 grudzien 2002 wnosi:
    : o skazanie bez rozprawy
    : orzeczenie srodka karnego postaci......
    : uzasadnienie........
    : zarzadzenie: stosownie do art 334 2 kpk o skierowaniu aktu oskarzenia
    : wraz z wnioskiem z art 335 1 kpk do sadu zawiadomic:
    : oskarzonego
    : pokrzywdzonego - Agencja Hetman, Gdansk
    :
    : NIC NIE ROZUMIEM
    : Dlaczego wniosek prokuratora byl 31 grudnia 2002, a przyslali mi 6
    : stycznia 2003 ???

    No tak prokurator skierowal wniosek 31 grudnia o skazanie bez rozprawy,
    6 stycznie doreczono Ci wyrok tak ?

    : Czy jak prokurator wnosi o skazanie i orzeczenie to juz po 7 dniach
    : uprawomocni sie ???

    Tego nie wiem, ucze sie dzisiaj duzo nie chce bredzic bo nie wiem :P

    : Czy w sadzie sie nad tym zastanawiali rok czasu i dopiero miedzy
    : styczniem a powiedzmy kwietniem 2003 dostalem wyrok????

    Pisales w ktoryms tam wczesniejszym poscie, ze "ok kwietnia" przyslano
    Ci "papier gdzie jak i do kiedy masz zaplacic" czyli tytul wykonawczy
    czy egzekucyjny (ja juz nie mysle , prosze mnie poprawic:P)

    : I tak nie wiem kiedy bede czysty

    Kam pisal, ze tydzien od wydania wyroku (czy na pewno?) czyli wydano 6
    stycznia - tydzien mija 13 stycznia - zatarcie 13 stycznia 2005 zgodnie
    z art.107 KK.

  • 22. Data: 2004-06-08 20:32:20
    Od: "Tomek" <k...@p...onet.pl>

    > W tym chyba nie ma nic dziwnego?

    racja wszystko mi sie pomieszalo, ale to nie mozliwe ze przyslali mi to tego
    6 stycznia 2003, chyba zle patrze. Bo nie mam juz tej komperty, a
    przeczytalem date z DORECZENIE odpisu aktu oskarzenia, dobra, nie wiem, wiec
    nie bede dalej pytal

    dobra, to postaram sie sprawdzic jutro WYROK (oczywiscie wplata byla w tym
    czyli 2004, jejkuu)

    to chyba na tyle, tak wiec dziekuje grupowiczom

    Tomek

  • 23. Data: 2004-06-08 20:32:49
    Od: "Soldier" <s...@s...pl>

    Soldier <s...@s...pl> wrote:
    :: stycznia - tydzien mija 13 stycznia - zatarcie 13 stycznia 2005
    : zgodnie z art.107 KK.

    Tzn 2004 walnalem sie w dacie. ;]

  • 24. Data: 2004-06-08 21:34:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > *Posiadanie* nie jest *paserstwem* . Chyba
    > coś Ci się pomyliło?.

    Posiadanie nie. Ale posiadanie w większości wypadków wiąże się z wejściem
    w posiadaniem, czyli z nabyciem. Zresztą spór akademicki, skoro sąd go
    skazał, a wyrok jest prawomocny.

  • 25. Data: 2004-06-14 11:09:01
    Od: "Tomek" <k...@p...onet.pl>

    Juz sprawdzilem, tak wiec posiadam pismo:
    prawomocnym orzeczeniem sadu z dnia 4.03.2004 ........

    Tak wiec jesli pojde 5.03.2005 to mam prawo do czystego zaswiadczenia ? Czy
    moze 12.03.2005 ??

    Tomasz

  • 26. Data: 2004-06-14 12:12:15
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Tomek wrote:

    > Juz sprawdzilem, tak wiec posiadam pismo:
    > prawomocnym orzeczeniem sadu z dnia 4.03.2004 ........
    >
    > Tak wiec jesli pojde 5.03.2005 to mam prawo do czystego zaswiadczenia ? Czy
    > moze 12.03.2005 ??

    12.03

    KG