  • 1. Data: 2012-06-30 13:59:58
    Temat: niegospodarne decyzje - naruszenie dóbr?
    Od: " olka" <m...@W...gazeta.pl>

    jestem jedną z osób zarządzających w spółce podległej wójtowi. podwładny w
    oficjalnym piśmie do wójta i radnych stwierdza, że podejmowałam "niegospodarne
    decyzje"
    ja oczywiście z takim zarzutem się nie zgadzam. walne zgromadzenie udzieliło
    całemu zarządowi absolutorium, nie było uwag co do decyzji zarządu.

    czy takie stwierdzenie podwładnego upoważnia mnie do skierowania sprawy do sądu
    za naruszenie dóbr osobistych?

  • 2. Data: 2012-07-01 09:37:33
    Temat: Re: niegospodarne decyzje - naruszenie dóbr?
    Od: Piter <n...@s...com>

    W dniu 2012-06-30 13:59, olka pisze:
> [...]
    >
    > czy takie stwierdzenie podwładnego upoważnia mnie do skierowania sprawy do sądu

    A ty w2iesz w ogole co to znaczy "niegospodarna decyzja" ?