  • Data: 2004-05-11 12:46:59
    Temat: niechciane ojcostwo
    Od: kuang<k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem w dziwnej sytuacji. Parę lat temu rozwiodłem się w wyniku
    związku mojej byłej z innym facetem. Sprawa rozwodowa toczyła się
    nawet dość szybko, ok. 1 roku. W trakcie tego roku moja była zaszła
    w ciążę z tym swoim nowym facetem. Urodziła w kilka miesięcy po
    orzeczeniu rozwodu. I nagle dowiaduję się, że jestem uznany za ojca
    tego dziecka, bo urodziło się w zbyt krótkim okresie od rozwodu. Ale
    przecież ja nie mam wpływu na czas trwania postępowania sądowego.
    Słyszałem o rozwodach trwających kilka lat. Czy wszystkie dzieci
    urodzone przez te kilka lat przez żonę będą się zaliczać do byłego
    męża? Jakiś okres może być liczony, ale chyba od złożenia sprawy
    rozwodowej, a nie od jej końca!
    Czy ktoś wie, jakie i gdzie są konkretne przepisy regulujące te sprawy?

    -> http://usenet.pomocprawna.info