  • 1. Data: 2007-11-17 20:03:35
    Temat: niechciana ochrona na koszt podatnikow
    Od: "gex" <g...@i...pl>

    http://www.tutej.pl/cms.php?i=27558
    manifestacja była samozwańcza, dlaczego więc policja ich ochraniała na
    koszt podatników i to jeszcze w takiej ilości, więcej stróżów prawa niż
    demonstrantów!
    czytamy tam też że "Wylegitymowali kilkunastu młodych ludzi, m.in.
    osoby mające twarze zasłoniete kapturami i szalikami"
    a czy wylegitymowali też swoich kolegów z zasłoniętymi twarzami
    widzianych na zdjęciu
    http://www.tutej.pl/pliki/cms/5305/marsz10.jpg
    ?

  • 2. Data: 2007-11-18 09:03:59
    Temat: Re: niechciana ochrona na koszt podatnikow
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    gex pisze:

    > manifestacja była samozwańcza, dlaczego więc policja ich ochraniała na
    > koszt podatników i to jeszcze w takiej ilości, więcej stróżów prawa niż
    > demonstrantów!

    Ja myślę że policjanci tam przechodzili, pewnie kazali im psy
    wyprowadzić na spacer ...

    > a czy wylegitymowali też swoich kolegów z zasłoniętymi twarzami
    > widzianych na zdjęciu
    > http://www.tutej.pl/pliki/cms/5305/marsz10.jpg
    > ?

    A skąd pomysł, że tu są osoby które to wiedzą? Pisz do policji.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 3. Data: 2007-11-18 09:05:05
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    gex pisze:

> [...]
    > demonstrantów!

    Ja myślę że policjanci tam przechodzili, pewnie kazali im psy
    A w ogóle czemu "samozwańczo" twierdzisz że ochrona była "niechciana" ?