  • 11. Data: 2011-05-20 09:10:39
    Temat: Re: nie oddanie trzech stow
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 May 2011 19:32:17 +0000 (UTC), f...@g...pl
    napisał(a):

    > Jestem tak koszmarnie wsciekly na to babsko ze chyba wolalbym
    > nie puscic jej tego plazem - bo mz na takie rzeczy nie mozna
    > sie godzic,

    A nie masz tam gdzieś dwóch braci, kuzynów, kolegów? - mógłbyś np
    zachorować na zapalenie gardła i sam zostać w domu, a ich poprosić, aby
    poszli do pani, zaznaczyli że przychodzą w Twoim imieniu bo jesteś chory i
    upomnieli się o pieniądze? Tylko żeby koniecznie ubrali sie na ciemno...
    więc może w jakiś pochmurny, chłodniejszy dzień...
    :-PPP
    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO:
    http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
    f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

  • 12. Data: 2011-05-20 09:21:55
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 20 May 2011 05:27:49 +0000 (UTC), f...@g...pl
    napisał(a):

    > pojade do sadu i mam nadziej ze tam mi powiedza ktore rubryki dobrze
    > wypelnic

    Zapomnij.
    Przecież sąd to nie kancelaria prawna/adwokacka/radcowska.
    Tam możesz ZŁOŻYĆ pozew/wniosek itp.
    Pracownicy sądu nie są od udzielania porad, ani pokazywania paluchem co i
    gdzie wypełnić.

  • 13. Data: 2011-05-20 09:23:03
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 20 May 2011 11:10:39 +0200, Ikselka napisał(a):

    > A nie masz tam gdzieś dwóch [..] :-PPP

    Podrzeganie.

  • 14. Data: 2011-05-20 09:24:11
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 20 May 2011 11:10:39 +0200, Ikselka napisał(a):

    > A nie masz tam gdzieś dwóch [..] :-PPP

    Podżeganie.

  • 15. Data: 2011-05-20 09:30:57
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 May 2011 11:24:11 +0200, Kamil napisał(a):

    > Podżeganie.

    Do czego? - do pójścia w zastępstwie po WŁASNE pieniądze? Przedstawienie
    imiennego czeku na okaziciela w banku przez inną osobę niż właściciel konta
    też jest wynikiem podżegania?
    3->

  • 16. Data: 2011-05-20 09:33:03
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 May 2011 11:30:57 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Do czego? - do pójścia w zastępstwie po WŁASNE pieniądze

    ...z imiennym upoważnieniem do odbioru?

    > Przedstawienie
    > imiennego czeku na okaziciela w banku przez inną osobę niż właściciel konta
    > też jest wynikiem podżegania?
    > 3->

    j.p.

  • 17. Data: 2011-05-20 16:13:01
    Od: " " <f...@g...pl>

    Kamil <a...@a...com> napisał(a):

> [...]
    > Tam możesz ZŁOŻYĆ pozew/wniosek itp.
    > Pracownicy sądu nie są od udzielania porad, ani pokazywania paluchem co i

    na to napewno nie mozna sie zgodzic - wymiar srawiedliwosci nie moze
    byc mafia sluzaca do gnebienia ludzi i naganania kasy wielbiacym
    pieniadz prawnikom (see analogiczny watek dotyczacy lekarzy)
    - komu to wszystko ('prawa') ma sluzyc - pokrzywdzonym ludziom,
    tak ze jesli myslisz ze stoi za twoim 'zapomnij' cos lepszego niz
    jakis rozaj pokracznego gnebiacego ludzi abstrakcyjnego monstrum
    ktore tobie i podobnym kiedys odwinie z lewej (tak ze bedziesz blagac
    o laske i jej nie dostaniesz) to zapomnij [ufam ze jest zrozumiale to co
    mowie i tak wydaje mi sie ze wszyscy to rozumieja ]

    zapomnij

  • 18. Data: 2011-05-20 16:21:18
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-05-20 18:13, f...@g...pl pisze:

> [...]
    > o laske i jej nie dostaniesz) to zapomnij [ufam ze jest zrozumiale to co
    > mowie i tak wydaje mi sie ze wszyscy to rozumieja ]

    Użyj może jakiegoś zaawansowanego ;) formatowania i wyróżnij co w Twoim
    tekście jest szyderstwem, drwiną, ironią, a co naiwną nadzieją, bo ja
    nie łapię.

    "Prawo" (niektórzy, w tym ja, mówią "lewo") służy prawnikom. Służy też
    państwu do dyscyplinowania motłochu i trzymania go z mordą przy ziemi.
    [Tu nie ma drwiny, ani szyderstwa.]

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 19. Data: 2011-05-20 16:35:36
    Od: " " <f...@g...pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    > ....z imiennym upoważnieniem do odbioru?

    > j.p.

    juz predzej wolalbym podac ta babe do urzedu skarbowego (bo nie placi
    podatkow) a wynajmowala chyba dziesiatkom ludzi w przeciagu lat - i
    gdybym mogl tak dlugo truc d.py tym ludziom z tej 'kontroli
    podatkowej' az wreszcie by sie jej sprawa zajeli
    (nie wiem czy to relistyczne) ...albo pogadac z jej
    lokatorami by nikt nie chcial tam mieszkac (tak przy okazji
    chodzeni i dopytywania sie o zwrot)... albo z jakas
    administracja bloku by przedstawic sprawe... itd...
    w sumie to pismo do sadu mogloby byc tez dobrym rozwiazaniem -

    nie mam sklonnosci mafijnych ale tak jak kurt cobain 'wierze
    w zemste' co po prostu wynika z pragnienia by glupota i zlo
    wstecznie wrocily i odwinely tym ktorzy ja w swoich robaczych
    umyslach zasilaja (wlaczajac a nawet ze szczegolnym uwzglednieniem
    wszelkiego rodzaju wladz - ludzie prywatni raczej nie robia tak tyle
    zla ile roznego rodzaju funkcjonariusze w poczuciu wladzy - bo to
    zwykle pewnego rodzaju 'kasorobna' mafia bez poczucia i swiadomosci
    swojej glupoty zbyajaca sie odpowiedzialnosci za miliony przypadkow
    przemocy czy nieszczesc jakie produkuja itd)

  • 20. Data: 2011-05-20 17:17:32
    Od: " " <f...@g...pl>

    >Użyj może jakiegoś zaawansowanego ;) formatowania i wyróżnij co w Twoim
    >tekście jest szyderstwem, drwiną, ironią, a co naiwną nadzieją, bo ja
    >nie łapię.

    tu nie ma drwiny ani ironi ani tez naiwnej nadziei - to jest
    religijne kazanie i zarazem rozumowanie (pewien fragment
    wyniku pewnego rozumowania);

    pieklo jest w gestii dedukcji, po prostu z pewnych zalozen
    (sprawiedliwosc, madrosc) wynikaja pewne konsekwencje (nalezna
    odplata dla tych co wykonuja albo akceptuja niesprawiedliwosc)
    - dzisiejsi kasorobni prawnicy rozpukna sie w piekle
    tak samo jak ci sprzed dwu tysiecy lat

    >"Prawo" (niektórzy, w tym ja, mówią "lewo") służy prawnikom. Służy też
    >państwu do dyscyplinowania motłochu i trzymania go z mordą przy ziemi.
    >[Tu nie ma drwiny, ani szyderstwa.]

    sa dobre 'prawa' i zle 'prawa' - po prostu klasyczna walka dobra ze zlem -
    sorki ale to chyba wszystko na ten temat, znikam
    bo jestem zmeczony