  • 61. Data: 2004-04-16 15:18:57
    Temat: Re: nie moja kara za brak biletu
    Od: "castrol" <j...@p...wywalto.pl>

    news:c5ost2

    > zaraz zaraz - skad Ci sie wzielo ze kontrolerzy maja prowizje od
    wypisanego
    > mandatu?

    Sam kiedys pisales na grupie ze PKP placi prowizje juz od wypisanego mandatu

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 62. Data: 2004-04-16 15:32:14
    Od: "castrol" <j...@p...wywalto.pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@p...wywalto.pl> napisał w wiadomości

    > Sam kiedys pisales na grupie ze PKP placi prowizje juz od wypisanego
    mandatu

    Albo mi sie wydaje, probowalem znalezc Twoj post ale bezkutecznie wiec, moge
    sie mylic :)

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 63. Data: 2004-04-16 15:42:09
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    > pfff taki swistek to sobie mozesz wiesz gdzie wsadzic...

    Ten swistek jest tak samo wazny jak Twoj protokół.
    Bo co zrobisz w przypadku, gdy złapiesz mnie, a ja nie bede posiadal waznego
    biletu na przejazd? Zapewnie zostanie wezwana policja, ktora potwierdzi moje
    dane (znaczy podam czyjes kompletne dane - tak sie sklada ze znam dane kilku
    osob, ktore sa wystarczajace do potwierdzenia tozsamosci). Ja sie nie
    podpisuje. Spisujesz sobie protokol. Za jakis czas do osoby, ktora nic nie
    wie (sasiad) przychodzi zawiadomienie ze ma placic. I co, musi zaplacic?

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 64. Data: 2004-04-16 16:02:22
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Sam kiedys pisales na grupie ze PKP placi prowizje juz od wypisanego
    mandatu

    Zdaje się wątek nie dotyczy PKP.

    pdr
    Olo

  • 65. Data: 2004-04-16 16:03:03
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > mandatu
    >
    > Albo mi sie wydaje, probowalem znalezc Twoj post ale bezkutecznie wiec,
    moge
    > sie mylic :)

    Nie, tu akurat się nie mylisz. PKP płaci kontrolerom od wystawionego
    wezwania. I tylko PKP.

    pdr
    Olo

  • 66. Data: 2004-04-16 16:50:57
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Ja się przy niczym nie upieram. Ale na pewno nie anuluję nikomu wezwania
    > dlatego ze powiedzial, ze to nie on. Jak juz wspomnialem - kazdy w tym kraju
    > jest niewinny...

    za to Ty zakladasz, ze kazdy jest winny i zdajesz sie byc oderwanym od
    rzeczywostosci, gdzie poslugiwanie sie falszywymi legitymacjami nie jest
    rzadkoscia.

    z faktu zamieszczenia zasady domniemania niewinności w art. 42 ust. 3
    Konstytucji plynie szersza emanacja przepisu o domniemaniu niewinnosci, nie
    ograniczajaca sie tylko do organow procesowych, lecz rowniez na inne podmioty.
    w wyniku tego konsekwencje zasady domniemania niewinnosci rozciagaja sie na
    aspekt procesowy i poza procesowy. udowodnic wine nalezy wykazujac w sposob
    nie budzacy watpliwosci wiarygodnymi dowodami - bezposrednimi lub posrednimi

    pozdr.
    marcin

  • 67. Data: 2004-04-16 20:36:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 16 Apr 2004, Olo Kwasniak wrote:
    [...]
    >+ > powinien być aparat fotograficzny, koszty nie duże
    [...]
    >+ Niestety dość duże...

    Ile ?
    Twarz jest rozpoznawalna w "zdjęciu z komorki", nawet w czymś
    równie prymitywnym jak "aparat" Ericsona T610.

    Natomiast widzę koszty ... prawne :>
    Naruszenie wizerunku, ochrona danych... ? ;) Ile by to było
    nowych pytań na .prawo :)

    OT: spodobał mi się tekst (namiar zapodany na .podatki, coś
    o sledzeniu podatników :)) z czymś w rodzaju: "dokonywać
    obserwacji *NAWET* [podk. moje] w miejscach publicznych" !
    Autor roszcząc sobie prawa do jakiejś-tam wiedzy jest
    najwyraźniej przekonany że w miejscach publicznych nie wolno
    "obserwować"...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 68. Data: 2004-04-16 21:36:12
    Od: "DaMoN" <n...@n...pl>

    > dochodzę
    > lepiej
    >
    > W jednym się zgodzę - swiat byłby znacznie piękniejszy gdyby nie hołota
    > wyłudzająca przejazdy.

    Bylbys bezrobotny. Nie mialbys forsy na zycie, na mieszkanie, na
    internet.... nie mogl bys czytac i pisac na grupy newsowe.
    Wbrew pozorom to moglby byc dla wszystkich katastrofa :>

    Pozdro,
    Damon

  • 69. Data: 2004-04-16 21:57:25
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Natomiast widzę koszty ... prawne :>
    > Naruszenie wizerunku, ochrona danych... ? ;) Ile by to było
    > nowych pytań na .prawo :)

    Który przepis zabrania fotografowania obcej osoby? Publikować nie wolno bez
    czyjejś zgody, ale fotografować....

    pdr
    Olo

  • 70. Data: 2004-04-16 21:58:58
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Bylbys bezrobotny. Nie mialbys forsy na zycie, na mieszkanie, na
    > internet.... nie mogl bys czytac i pisac na grupy newsowe.

    Widzisz jak dalece się mylisz...
    Jestem zatrudniony na umowę o pracę jako kierownik działu kontroli, praca na
    umowę zlecenie jako kontroler jest jedynie dodatkiem.
    A za mieszkanie, zycie i internet płacą starzy :-)
    Tyle

    pdr
    Olo