  • 41. Data: 2004-04-16 08:19:11
    Temat: Re: nie moja kara za brak biletu
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Skoro jest niewinny to chyba nie powinien płacić kary , bez względu na to
    > czy zgłosił czy tez nie zaginięcie dokumentów.
    > Zgodzisz się ze mną?

    Zgodzę się ze nie powinien jesli dowiedzie swojej niewinnosci.

    pdr
    Olo

  • 42. Data: 2004-04-16 08:21:01
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Tak czytam i czytam te dyskusje o braku biletu i kontrolerach... i
    dochodzę
    > do wniosku, że świat byłby piękniejszy, gdybyśmy wszyscy wychodząc rano z
    > domu na wszelki wypadek kupili bilet MPK, MZA, PKP, WKD i co tam jeszcze
    > jest... Kanary i tak nas pamiętają, nie mamy szans w sądach, więc już
    lepiej
    > kupmy te bilety nawet jak jedziemy swoim samochodem...

    W jednym się zgodzę - swiat byłby znacznie piękniejszy gdyby nie hołota
    wyłudzająca przejazdy.

    pdr
    Olo

  • 43. Data: 2004-04-16 08:22:52
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Wszystko dzialo sie na peronie SKM w Gdansku Zaspie, dwoch kontrolerow
    > Renomy (Twoi koledzy po fachu ktorzy zapewne mysleli podobnie jak Ty)
    stali
> [...]
    > oni na podstawie tego wypisywali mandat, ale gdzie tam, jak sie zdziwilem
    > gdy podszedlem blizej i sie okazalo ze dane sobie wymyslaja, albo wpisuja
    > dane kolegi - ja sam osobiscie moglbym wypisac kilka takich mandatow np na
    > swoich kolegow z osiedla, ktorych dane doskonale znam, lacznie z imionami
    > rodzicow, data i miejscem urodzenia itp itp
    >
    > Nadal twierdzisz ze sam protokol jest wystarczajacym dokumentem??? A jesli
    > Twoj kolega po fachu stosuje podobna metode i jest po prostu zwyklym
    > oszustem i sobie mandaty wypisuje sam ??

    Oto własnie przykład idiotyzmu.
    Zgodze sie ze moze znac badz poznac w jakis sposob nazwisko, adres imiona
    rodzicow - ale skad bedzie wiedzial jaki nr dokumentu posiada dana osoba,
    przez kogo i kiedy wydany, jaki nr pesel....?

    pdr
    Olo

  • 44. Data: 2004-04-16 08:45:24
    Od: "TomekS" <t...@d...com.pl>

    > Zgodzę się ze nie powinien jesli dowiedzie swojej niewinnosci.
    >
    > pdr
    > Olo

    W tym kraju dowodzi się WINY, a nie niewinności!!
    TomekS

  • 45. Data: 2004-04-16 08:45:58
    Od: "TomekS" <t...@d...com.pl>

    > dochodzę
    > lepiej
    >
    > W jednym się zgodzę - swiat byłby znacznie piękniejszy gdyby nie hołota
> [...]

    I hołota wymuszająca opłaty za przejazdy
    TomekS

  • 46. Data: 2004-04-16 08:49:04
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

> [...]
    > rodzicow - ale skad bedzie wiedzial jaki nr dokumentu posiada dana osoba,
    > przez kogo i kiedy wydany, jaki nr pesel....?

    Pierwsze slysze, zeby przy ustalaniu tozsamosci byly potrzebne takie dane.
    Policji przy potwierdzaniu tozsamosci wystarczy imie, nazwisko, adres, data
    urodzenia, nazwisko panienkie matki, imiona rodzicow.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 47. Data: 2004-04-16 09:04:41
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    EOT

    Głową muru nie przebiję, a nie zamierzam jak papuga 18ty raz w kółko tego
    samego powtarzac

    pdr
    Olo

  • 48. Data: 2004-04-16 11:49:12
    Od: "Maciej Muran" <z...@z...bet>

    Olo Kwasniak napisał/a o tym, że:
    > Ten biedny zastraszony i niewinny czlowiek z palcem w tylku
    > uzyskałby anulowanie opłaty gdyby tylko przedstawił stosowne
    > zaswiadczenie o zaginięciu dokumentów. Mam kilka takich spraw w
    > ciągu miesiąca.

    To zapewne wiesz również o tym, że na wieść o chęci zgłoszenia
    zagubienia dowodu osobistego (nie durnej legitymacji szkolnej)
    policjant powie ci: to nie paszport, więc zgłaszać nie ma potrzeby.
    I skąd właściciel legitymacji szkolnej, którą zgubił ma wiedzieć, że
    policjant ma obowiązek przyjąć każde zgłoszenie? Zupełnie nie
    rozumiem, dlaczego tak się upierasz przy tym zaświadczeniu?

    --
    Maciek.

  • 49. Data: 2004-04-16 13:22:15
    Od: poreba <d...@p...com>

    "TomekS" <t...@d...com.pl> popełnił 16 kwi 2004 na
    pl.soc.prawo utwór news:c5o6kp$a6s$1@nemesis.news.tpi.pl:

    I hołota wyrzucająca papiery, przez okno, na ulicę
    - bo się ani Straży Miejskiej ani Policji nie boi.
    I się jeszcze na newsach tym pyszni...

    --
    pozdro
    poreba

  • 50. Data: 2004-04-16 13:22:17
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> popełnił 16 kwi 2004 na pl.soc.prawo
    utwór news:c5o7ru$fbn$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > nie zamierzam jak papuga 18ty raz w kółko tego
    > samego powtarzac
    Bo papudze za to wiecej płacą i, narazie,
    większą estymą się cieszą od hm... ptaszków mniejszych?

    --
    pozdro
    poreba