  • 1. Data: 2005-05-31 17:59:14
    Temat: newfon zmiana regulaminu
    Od: "tysik" <t...@x...poczta.onet.pl>

    newfon to taki operator VoIP Dialogu. Regulamin świadczenia usługi jest na
    stronie http://www.newfon.pl/regulamin.php

    Kłócę się z nimi o 25 zł i w sumie chodzi o zasady a nie o pieniądze no i
    powoływałem się na ich punkt w regulaminie

    Rodział 4 punkt. 1 "Użytkownik będący w rozumieniu prawa konsumentem, może
    zrezygnować z przedpłaconej usługi w terminie 10 dni od dnia realizacji
    Zamówienia pod warunkiem, że nie rozpoczął korzystania z przedpłaconej
    usługi"

    no i.... hehe chyba pod wpływem moich kłótni takowy punkt zniknął z
    regulaminu LOL

    no i pytanie pierwsze czy takowy zapis nie wynika przypadkiem z jakiegoś
    prawa wyższego, że zawsze mogę się wycofać z korzystania z usługi/umowy -
    pytam w trosce o przyszłych klientów.

    I pytanie drugie czy ja mam rację czy oni. Poszło o to, że przez 8 dni niby
    mogłem dzwonić ale tylko do Polski, dopiero po 8 dniach mogłem za granicę.
    Po takim czasie reakcji na moje zgłoszenie to ja zgłosiłem rezygnację bo
    szybciej wyrobiłem, dostałem wypukłą kartę kredytową, zapłaciłem nią i
    uruchomiłem skype niż oni uruchomili usterkę. Zaznaczam, że nie
    wykorzystałem z wpłaconych 25 zł ani grosza. Inicjłowałem połączenia na swój
    tel. domowy i na komórkę aby zobaczyć, czy działa... jak chciałem za
    granicę, to nie dawało rady.

    Oni mi tłumaczą, że mi nie zwrócą, bo rozpocząłem korzystanie z usługi -
    czyli inicjowałem połączenia. Ponadto imputują mi, że nie wpisywałem dwóch
    zer przed nr telefonu czyli, że nie umiem liczyć do dwóch... normalnie
    bezczelni.
    Ja im tłumaczę, że nie rozpocząłem korzystania z _przedpłaconej_usługi_, bo
    ani razu nie wykonałem płatnego połączenia

    W świetle nie istniejącego już punktu w regulaminie kto wg Was ma rację.

    Pozrawiam

    tysik