-
1. Data: 2005-05-31 17:59:14
Temat: newfon zmiana regulaminu
Od: "tysik" <t...@x...poczta.onet.pl>
newfon to taki operator VoIP Dialogu. Regulamin świadczenia usługi jest na
stronie http://www.newfon.pl/regulamin.php
Kłócę się z nimi o 25 zł i w sumie chodzi o zasady a nie o pieniądze no i
powoływałem się na ich punkt w regulaminie
Rodział 4 punkt. 1 "Użytkownik będący w rozumieniu prawa konsumentem, może
zrezygnować z przedpłaconej usługi w terminie 10 dni od dnia realizacji
Zamówienia pod warunkiem, że nie rozpoczął korzystania z przedpłaconej
usługi"
no i.... hehe chyba pod wpływem moich kłótni takowy punkt zniknął z
regulaminu LOL
no i pytanie pierwsze czy takowy zapis nie wynika przypadkiem z jakiegoś
prawa wyższego, że zawsze mogę się wycofać z korzystania z usługi/umowy -
pytam w trosce o przyszłych klientów.
I pytanie drugie czy ja mam rację czy oni. Poszło o to, że przez 8 dni niby
mogłem dzwonić ale tylko do Polski, dopiero po 8 dniach mogłem za granicę.
Po takim czasie reakcji na moje zgłoszenie to ja zgłosiłem rezygnację bo
szybciej wyrobiłem, dostałem wypukłą kartę kredytową, zapłaciłem nią i
uruchomiłem skype niż oni uruchomili usterkę. Zaznaczam, że nie
wykorzystałem z wpłaconych 25 zł ani grosza. Inicjłowałem połączenia na swój
tel. domowy i na komórkę aby zobaczyć, czy działa... jak chciałem za
granicę, to nie dawało rady.
Oni mi tłumaczą, że mi nie zwrócą, bo rozpocząłem korzystanie z usługi -
czyli inicjowałem połączenia. Ponadto imputują mi, że nie wpisywałem dwóch
zer przed nr telefonu czyli, że nie umiem liczyć do dwóch... normalnie
bezczelni.
Ja im tłumaczę, że nie rozpocząłem korzystania z _przedpłaconej_usługi_, bo
ani razu nie wykonałem płatnego połączenia
W świetle nie istniejącego już punktu w regulaminie kto wg Was ma rację.
Pozrawiam
tysik