eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonewfon zmiana regulaminu › newfon zmiana regulaminu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not
    -for-mail
    From: "tysik" <t...@x...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: newfon zmiana regulaminu
    Date: Tue, 31 May 2005 19:59:14 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Lines: 41
    Message-ID: <429ca51f$0$2125$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 31 May 2005 17:55:43 GMT
    NNTP-Posting-Host: 212.76.60.33
    X-Trace: 1117562143 mamut2.aster.pl 2125 212.76.60.33:4229
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:301231
    [ ukryj nagłówki ]

    newfon to taki operator VoIP Dialogu. Regulamin świadczenia usługi jest na
    stronie http://www.newfon.pl/regulamin.php

    Kłócę się z nimi o 25 zł i w sumie chodzi o zasady a nie o pieniądze no i
    powoływałem się na ich punkt w regulaminie

    Rodział 4 punkt. 1 "Użytkownik będący w rozumieniu prawa konsumentem, może
    zrezygnować z przedpłaconej usługi w terminie 10 dni od dnia realizacji
    Zamówienia pod warunkiem, że nie rozpoczął korzystania z przedpłaconej
    usługi"

    no i.... hehe chyba pod wpływem moich kłótni takowy punkt zniknął z
    regulaminu LOL

    no i pytanie pierwsze czy takowy zapis nie wynika przypadkiem z jakiegoś
    prawa wyższego, że zawsze mogę się wycofać z korzystania z usługi/umowy -
    pytam w trosce o przyszłych klientów.

    I pytanie drugie czy ja mam rację czy oni. Poszło o to, że przez 8 dni niby
    mogłem dzwonić ale tylko do Polski, dopiero po 8 dniach mogłem za granicę.
    Po takim czasie reakcji na moje zgłoszenie to ja zgłosiłem rezygnację bo
    szybciej wyrobiłem, dostałem wypukłą kartę kredytową, zapłaciłem nią i
    uruchomiłem skype niż oni uruchomili usterkę. Zaznaczam, że nie
    wykorzystałem z wpłaconych 25 zł ani grosza. Inicjłowałem połączenia na swój
    tel. domowy i na komórkę aby zobaczyć, czy działa... jak chciałem za
    granicę, to nie dawało rady.

    Oni mi tłumaczą, że mi nie zwrócą, bo rozpocząłem korzystanie z usługi -
    czyli inicjowałem połączenia. Ponadto imputują mi, że nie wpisywałem dwóch
    zer przed nr telefonu czyli, że nie umiem liczyć do dwóch... normalnie
    bezczelni.
    Ja im tłumaczę, że nie rozpocząłem korzystania z _przedpłaconej_usługi_, bo
    ani razu nie wykonałem płatnego połączenia

    W świetle nie istniejącego już punktu w regulaminie kto wg Was ma rację.

    Pozrawiam

    tysik


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1