  • 1. Data: 2005-05-31 17:24:53
    Temat: Współwłaściciel a niepłacenie zusu
    Od: "hm" <b...@w...pl>

    Słuchajcie kolega mi powiedział że jest taka możliwość że firma soti na jedną
    osobę następnie idzie się do notariusza i podpisuje się umowę na drugą osobę
    że jest współwłaścicielem firmy i ten drugi nie płaci zusu. Może ktoś mi to
    naświetlić bo nei wiem na ile prawdziwe są informacje kolegi.

  • 2. Data: 2005-05-31 19:34:56
    Temat: Re: Współwłaściciel a niepłacenie zusu
    Od: "Maciu" <j...@w...pl>

    Użytkownik "hm" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > że jest współwłaścicielem firmy i ten drugi nie płaci zusu. Może ktoś mi
    > naświetlić bo nei wiem na ile prawdziwe są informacje kolegi.

    hmmmmm na pewno nie współwłaściciel, bo ten bedzie placil za siebie
    normalnie ZUS
    jesli sie nie myle kolega mial na mysli pelnomocnictwo...
    pozdrawiam