  • 11. Data: 2009-09-15 22:35:40
    Temat: Re: nazwisko w paszporcie
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    news:h8oqn7$pqb$2@inews.gazeta.pl...

    > A nie można pojechać tam gdzie paszport nie jest potrzebny?
    > Koniecznie musi to być jeden z przereklamowanych badziewnych kurortów w
    > Afryce?

    A moze do Sharm jada. A Sharm El Sheikh jest - formalnie - w Azji :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2009-09-16 09:30:55
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 15.09.2009 witek <w...@g...pl.invalid> napisał/a:

    > A nie można pojechać tam gdzie paszport nie jest potrzebny?
    > Koniecznie musi to być jeden z przereklamowanych badziewnych kurortów w
    > Afryce?
    hm... równie fajne rafy do ponurkowania jak w Sharm, w zbliżonej cenie i
    bez konieczności używania paszportu?
    Nie znam ;)

    (no dobra, Sharm to akurat azja, do tego trochę inaczej traktowana bo
    nie trzeba mieć normalnej wizy turystycznej, ale "Egipt" ;))

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    Linux && Unix && Network administrator