  • Data: 2003-08-22 22:14:49
    Temat: nazwisko dziecka - matki czy ojca?
    Od: === igoR === <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

    Będę miał dzidziusia! :-)
    Tytułem wstępu: żyję w tzw. konkubinacie, tak nam dobrze.
    Z moją Panią zastanawiamy się, jakie nazwisko ma mieć dziecko: moje czy
    jej?
    Niby błaha sprawa, ale...
    Z tego, co wiem, może mieć albo jedno, albo drugie, legalnie. ;-)
    Podpowiedzcie, jakie są plusy i minusy każdego z rozwiązań, jakie
    skutki, konsekwencje może mieć to w przyszłości.
    Jak to się ma do statutu tzw. samotnej matki (niestety, chodzi również o
    te parę złotych z ZUS-u), itd.
    Jakie macie doświadczenia z tym związane, co jeszcze na ten temat mówi
    litera prawa, jak sprawa wygląda od strony formalnej w USC, co z w.wym.
    ZUSem.
    Dzięki i pozdrawiam.
    --
    ig(at)2com.pl /___|____|___\