  • 21. Data: 2007-11-23 16:46:41
    Temat: Re: [off top] Re: nazwisko 3-czlonowe
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > ZTCP prowadzący podawał swojego maila na pierwszych zajęciach wraz z
    > godzinami konsultacji itp. Do tego była jeszcze "elektroniczna książka
    > pracowników uczelni".

    U nas jedni podają maila, inni nie. Dziekanat nie podaje ani maila, ani
    telefonu w trosce o niezawracanie im dupy. Na stronie też tego nie ma.

    Tylko, że na szczęście z mailem jest o tyle łatwo, że jest prawie jeden
    schemat (prawie, gdyż szkoła ma dwie domeny i jedni mają tylko w domenie
    A, inni tylko w domenie B, a jeszcze inni w obu) - ale niestety osób o
    podwójnym nazwisku ten schemat nie obejmuje.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 22. Data: 2007-11-23 17:06:46
    Od: "tHe mRuWa" <g...@D...com>

    W artykule news:fi68rt$fah$1@news2.task.gda.pl,
    niejaki(a): szerszen z adresu <s...@t...pl> napisał(a):

    > a jak juz jestesmy przy nazwiskach, tak samo zasanawiaja mnie rodzice
    > ktorzy nadaja imiona swoim dzieciom i tez z nich wychadza rozne
    > smieszne rzeczy, takie jakie zapadly mi w pamiec to np, roch cioch
    > albo alfons talacha

    rodzice jak daja dzieciom imiona zwykle sa mlodzi,
    a wtedy rozne rzeczy przychodza do glowy:)
    szczegolnie swiezo upieczonemu tacie w koncu to on idzie zglosic potomka;)

    niestety z moim nazwiskiem nic smiesznego zlozyc nie moge,
    ale gdyby tylko byla taka mozliwosc pewnie bym z niej skorzystal:)

    alfons talacha<rotfl> jestem pewny ze to nie 1sze takie imie w tej rodzinie

    --
    * Pozdrawiam
    * tHe mRuWa

  • 23. Data: 2007-11-23 19:04:06
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > U nas jedni podają maila, inni nie. Dziekanat nie podaje ani maila, ani
    > telefonu w trosce o niezawracanie im dupy. Na stronie też tego nie ma.

    Gdybym był profesorem nie podającym maila, to po otrzymaniu niespodziewanej
    korespondencji od studenta nie dałbym mu zaliczenia :)

  • 24. Data: 2007-11-23 19:53:04
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 23 Nov 2007 20:04:06 +0100, William napisał(a):

    > Gdybym był profesorem nie podającym maila, to po otrzymaniu
    > niespodziewanej korespondencji od studenta nie dałbym mu zaliczenia

    O to jest myśl ;-)
    Pytanie czy adiunkt też mógłby? ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 25. Data: 2007-11-23 20:25:57
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Yes wrote:

    > I w ogóle wprowadzić obowiązek aby adresy mailowe
    > tworzone były wg standardu imię....@f...pl

    Nie przejdzie w przypadku osób prowadzących jednoosobową DG i mających
    podwójne nazwisko - a...@a...pl
    ;)

    PS. BP, NMSP

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 26. Data: 2007-11-23 20:28:50
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    szerszen wrote:

    > a teraz wyobraz sobie malzenstwo gdzie laska ma nazwisko
    > kwasno-ruchala

    Podobno autentyk: Ruchała-Bosko :)

    I jeszcze http://www.blog.malart.info/index.php/smieszne-polsk
    ie-nazwiska/