  • 1. Data: 2006-07-19 17:15:04
    Temat: nazwa firmy
    Od: adam158 <a...@o...pl>

    jak od strony prawnej wyglada sytuacja nazwy firmy ktorą chce wpisac do
    zaswiadczenia o dg konkretnie jezeli taka nazwe ktos juz posiada
    jak to sprawdzić /oczywiscie dodam ze nie chce nazwy coca cola
    ,microsoft ect. ale o nazwy mnie znane np.chę sie nazwac rem -bud
    opisac auta ,wydrukować foldery ,wizytówki itd i nagle na miescie
    widzę taka samą firmę czy naruszam jakieś przepisy łamie prawo
    po prostu nie chce aby ktoś ode mnie czegoś potem dochodził
    jak ewentualnie to sprawdzić
    adam

  • 2. Data: 2006-07-19 19:40:13
    Temat: Re: nazwa firmy
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "adam158" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > jak ewentualnie to sprawdzić

    http://www.uprp.pl/polski

    masz baze danych znakow zastrzezonych w danej branzy