  • 1. Data: 2006-07-19 13:58:41
    Temat: Zakup rzeczy będącej dowodem rzeczowym.
    Od: Marcin Dymek <r...@j...cy>

    W ramach jakiegoś postępowania został zatrzymany dość drogi sprzęt
    elektroniczny jako dowód rzeczowy. Został zatrzymany mnie, lecz nie
    stanowi mojej własności. Sprzęt do sprawy nic nie wnosi ale jest jak
    jest. Nie chcę robić problemów właścicielowi z powodu wrednego,
    asekuranckiego lub najzwyklej przygłupiego prokuratora i stąd pytanie -
    czy mogę z tą wadą prawną zakupić ten sprzęt? Tak by właściciel odzyskał
    wartość sprzetu a ja od tego momentu był w postępowaniu właścicielem
    rzeczy i m.in. mi sprzęt został zwrócony. Da się? Wystarczy dokonać
    zwykłej sprzedaży z zaznaczeniem owej wiedzy o tej wadzie? Są jakieś
    przeciwskazania? Mogą być jakieś problemy?

    z góry dzięki
    pzdr
    Mar