  • Data: 2006-12-14 21:08:16
    Temat: naruszenie prawa autorskiego
    Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, mam pytanie odnośnie praw autorskch.
    otóż chodzi o to, że dajmy na to pożyczam
    od kolegi płytę muzyczną, kopiuję ją na kasetę
    i słucham sobie w domu, samochodzie itp...
    czy jest to dozwolone?
    Czy dozwolone jet to kiedy tą samą płytę
    skopiuję na dysk twardy komputera w formacie mp3
    i słuchm sobie, w czasie pracy itp...
    jak to jest z utworami muzycznymi i posiadaniem ich kopii?

    To samo filmy... kiedy skopiuję film na kasetę VHS
    to (chyba) nikt się nie czepia a jak mam to w divx na komputerze
    to jest to przestępstwo?
    Jak to jest?