  • 81. Data: 2021-10-27 00:38:57
    Temat: Re: nareszcie jest
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-10-26 o 15:18, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > ja bym się skupił na tym, czy ta szczepionka jest w ogóle skuteczna i
    > czy bardziej nie szkodzi niż pomaga. Dziwne zapisy w umowach, które są
    > tajne, a które wyciekły jeszcze bardziej nakazują ostrożność. Po
    > wysłuchaniu tego co miał do powiedzenia dr Pieniążek skłaniam się do
    > tego, że chodzi o podobny przekręt jak w przypadku zakazu produkcji
    > żarówek. Otóż w opracowaniu były tanie żarówki ledowe, które nie miały
    > aż tylu wad świetlówek, toteż trzeba było czymś zmusić ludzi do zakupu
    > świetlówek, aby się zwróciło.

    Po to, żeby ludzie więcej wydawali na te dziadoskie żarówki i strasznie
    psuli sobie wzrok i żeby okuliści i optycy mieli większy zarobek. Ludzie
    ślepną na potęgę teraz.
    Kupuję w jednym sklepie nasze właściwe żarówki, a może troszeczkę mniej
    właściwe, ale światło jest takie samo jak dawniej.

    Tu opracowywali technologię na szczepionkę
    > na chorobę, okazało się, że jest dużo bezpieczniejszy lek, więc
    > przerobili, zrobili zamieszanie, opłacono kogo trzeba i sprzedają
    > eliksiry. Przynajmniej taki obraz wyłania się na podstawie tego
    > przepytywania doktora Pieniążka. Jakby nie było jest znanym naukowcem,
    > dodatkowo przez lata pracował w instytucjach badawczych w tym w CDC,
    > więc zna trochę lepiej realia tam panujące.

    Chwała panu profesorowi. Grunt to prawda i służenie w/g przysięgi.

    --
    animka

  • 82. Data: 2021-10-27 08:16:06
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 26.10.2021 o 17:23, J.F napisał:

    > [...]
    >
    > Na razie wyglada na to, ze choc troche skuteczna jest,
    > a o szkodach prawie nie slychac.

    tak jasne, nie słychać... W mediach głównego ścieku nie słychać.
    Wystarczyło wejść na grupę dla lekarzy na fb i tam było słychać (był o
    tym nawet program w którejś z alternatywnych TV). Komisja, która się
    zebrała w związku z naciskami w wojsku, przez co kilku zdrowych
    żołnierzy zostało kalekami, to pikuś... Albo ostatnie 2 audycje
    Pospieszalskiego o tym: https://www.youtube.com/watch?v=Uzr3UHsLR04
    https://www.youtube.com/watch?v=UWkEAJwMdKw
    Nie, nic się nie dzieje - nie ma żadnych złych konsekwencji
    nieprzebadanych substancji?
    O aferze umów z producentami nawet nie wspominam, za to osoby
    podpisujące nie powinny wyjść z więzienia - nigdy!

    > Hi hi - ja tam slyszalem teorie jedną.
    > Pfizer jest amerykanski, ale szczepionki robi niemiecki Biontech.
    > I Niemcom absolutnie nie zalezy na bankructwie firmy,
    > wiec tak Merkel negocjacje kierowala :-)

    no wiem, że nie zależy, taka historia sprzed roku:
    https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_1635147047
    LGDNc8OjITYoj2FK2OypwX.jpg
    Czy postępowano zgodnie ze sztuką?

    > No coz, nie potrafie odszukac kto dal pieniadze na rozwoj firmy ...
    > czy nie niemiecki rzad?
    > W 2019 "company go public" na nowojorska gielde, teraz juz chyba
    > Niemcy niewiele maja.

    > Ale swietlowki byly w sprzedazy i produkcji od dawna, wiec co sie
    > mialo zwracac? Philips akurat jakąs nową linie otworzyl i musial
    > szybko zarobic?
    > Poza tym wprowadzanie tego trwalo na pewno pare lat, wiec czas na
    > zarobek byl.

    Były, były drogie i niechętnie kupowane, a z niskoenergetycznych zaczęły
    pojawiać sę coraz tańsze ledowe, nie mające wielu wad świetlówek.
    Natomiast koszty opracowania świetlówek + wdrożenia ich do produkcji
    powodowały, że firmy nie wychodziły ciągle na swoje, a miało się to
    skończyć, więc trzeba było upowszechnić sprzedaż wcześniej.

    > Zarowki maja tak nędzną sprawnosc, okolo 4%, ze naprawde "powinni tego
    > zabronic". Jesli o mnie chodzi, to zakaz wprowadzono z rok za wczesnie
    > - LED jeszcze nie byly wystarczajaco dobre.

    No właśnie o to chodzi, nie były wystarczająco dobre i były jeszcze
    drogie, a kilka lat później zaczęły być bezkonkurencyjne i bez przepisów
    specjalnych zastąpiłyby tradycyjne żarówki, bo cena prądu ma znaczenie,
    natomiast świetlówki w wielu miejscach się po prostu nie sprawdzają. O
    problemach z utylizacją itd nawet nie wspomnę.

    > Ale moze patrzono perspektywicznie, i troche przeszacowano rozwoj.
    > Albo ktos potrzebowal fabryke żarowek zamortyzować.
    >
    > Albo po prostu politycy chcieli dac kopa LEDom, bo wczesniej slyszeli,
    > ze za duze ryzyko, ze sie nie oplaca ...

    Z pewnych przecieków czytałem, że lobbowały firmy produkujące
    świetlówki. Lobbowały już wcześniej, ale wtedy się nie udało, więc
    wprowadzono to - jak to UE ma w zwyczaju - tylnymi drzwiami.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 83. Data: 2021-10-27 08:21:47
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 26.10.2021 o 19:51, Kviat napisał:

> [...]
    > Medicus"
    >
    > LOL
    > https://ordomedicus.org/
    >
    > "Patroni medialni (kolejność alfabetyczna): AlterShotTV, Góralskie Veto,
    > Janek Pospieszalski Warto, Media Narodowe, Najwyższy Czas, PL1TV,
    > PSNLiN.pl, Rzeszów24.pl, STOPNOP, Stowarzyszenie Prawników Głos
    > Wolności, tvPodkarpacie.pl, TvPolska.pl, WOLNOŚĆTV, WSR 24, wRealu24.pl."
    >
    > O matko... zajebista rekomendacja żeby nie marnować na to czasu.
    > A foliarze łykają to bez popijania. I to wcale nie jest śmieszne.

    Tak, tak, foliarze. Może i foliarze, ja jednak wolę wysłuchac co ma do
    powiedzenia naukowiec z doświadczeniem w tej sprawie, a nie bajki
    opowiadane przez pediatrę.

    Jest przepytywany gość z pierwszej setki indeksu Hirscha, ale ponieważ
    mówi o rzeczach nie pasujących szurowi Kviatowi, to będzie go od
    foliarzy wyzywał. Powoływał się będzie na opinie reumatologo jeśli
    chodzi o wirusy, a nie wirusologa, który ma doświadczenie w pracy w
    międzynarodowych instytucjach badawczych.

    No więc kto tu jest szurem?

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 84. Data: 2021-10-27 11:09:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 26.10.2021 o 17:40, J.F pisze:

    >Serio?

    Link wyciales, a specjalnie podalem, zebys mogl odszukac.

    >Za to wie, że większa niż 0%

    Skoro nikt nie wie, jaki procent, to skad wiadomo, ze nie zero? :-)

    >Jakie znowu ulgi?

    W zaleznosci od wersji czy kraju - na wesele mozna wejsc bez limitu,
    do kina, do sklepu, do pracy ...

    Tymczasem propaganda sukcesu trwa
    https://twitter.com/MZ_GOV_PL/status/145151871051086
    6433
    2.19% zaszczepionych,

    a ktos ladnie podsumowal
    https://twitter.com/Robert39937010/status/1451526233
    079042051

    jakies 23% zgonow w ostatnich tygodniach, to zaszczepieni.

    Ale ... spada ? bedzie lepiej ?
    Tym razem juz sredniej wieku zmarlych nie podaja ..

    J.

  • 85. Data: 2021-10-27 11:30:10
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 26 Oct 2021 16:18:47 +0200, n...@o...pl napisał(a):

    > Mnie zastanawia skąd taka popularność Twittera wśród tych oszołomów.
    > Cała ich wiedza jest "z twittera".

    Tłiter ma limit 280 znaków, a więcej nie są w stanie przeczytać, a tym
    bardziej przyswoić.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 86. Data: 2021-10-27 11:31:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 26 Oct 2021 16:51:39 +0200, J.F napisał(a):

    > a nasze dane jakby 50% wskazuja ...

    Które dane?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 87. Data: 2021-10-27 14:40:43
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 27.10.2021 o 11:09, J.F. pisze:

    > Link wyciales, a specjalnie podalem, zebys mogl odszukac.

    Ręce opadają.

    > Skoro nikt nie wie, jaki procent, to skad wiadomo, ze nie zero? :-)

    Z wykopalisk na tłiterze.

    > W zaleznosci od wersji czy kraju - na wesele mozna wejsc bez limitu, do
    > kina, do sklepu, do pracy ...

    To się zaszczep. W czym problem?

    Jak masz prawo jazdy, to możesz wyjechać samochodem na ulice.
    Prawo jazdy też nie jest obowiązkowe.
    Czyli kierowanie samochodem to specjalna ulga dla posiadaczy prawa jazdy.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 88. Data: 2021-10-27 20:47:23
    Od: n...@o...pl

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> napisał(-a):

    > Jakiś profesor się wypowiadał, że to właśnie zaszczepieni zarażają.

    Ty już lepiej nic nie pisz...

  • 89. Data: 2021-10-27 20:49:44
    Od: n...@o...pl

    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > a ktos ladnie podsumowal
    > https://twitter.com/Robert39937010/status/1451526233
    079042051

    > jakies 23% zgonow w ostatnich tygodniach, to zaszczepieni.

    Średni wiek obu grup?

  • 90. Data: 2021-10-27 20:51:27
    Od: n...@o...pl

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> napisał(-a):

    > Jest przepytywany gość z pierwszej setki indeksu Hirscha, ale ponieważ
    > mówi o rzeczach nie pasujących szurowi Kviatowi, to będzie go od
    > foliarzy wyzywał.

    A tych pozostałych 99 osób z pierwszej setki mówi co innego.

    Ale tępe szurostwo czyta tego jednego.