  • 71. Data: 2021-10-26 16:51:39
    Temat: Re: nareszcie jest
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 26 Oct 2021 16:26:59 +0200, Kviat wrote:

    > Ręce opadają.

    No widzisz - mialo byc 95%, juz piszesz o 70%,
    a nasze dane jakby 50% wskazuja ...

    to co - konkrety czy spekulacje ?

    J.

  • 72. Data: 2021-10-26 16:55:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 26 Oct 2021 16:13:24 +0200, n...@o...pl wrote:

    > Oho, foliarz w akcji ze swoim bzdurami.
    >
    > Zaszczepieni zarażają o ok. 30 do 50% mniej, chorują wyraźnie mniej (a jeżeli
    > już to łagodniej) i znacznie rzadziej umierają (średnia zaszczepionych
    > umarlaków to bodajże 80 lat).

    A srednia niezaszczepionych, tak dla porownania?

    J.

  • 73. Data: 2021-10-26 17:23:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 26 Oct 2021 15:18:57 +0200, Tomasz Kaczanowski wrote:
> [...]

    [...]
    > ja bym się skupił na tym, czy ta szczepionka jest w ogóle skuteczna i
    > czy bardziej nie szkodzi niż pomaga.

    Na razie wyglada na to, ze choc troche skuteczna jest,
    a o szkodach prawie nie slychac.

    > Dziwne zapisy w umowach, które są
    > tajne, a które wyciekły jeszcze bardziej nakazują ostrożność. Po

    Hi hi - ja tam slyszalem teorie jedną.
    Pfizer jest amerykanski, ale szczepionki robi niemiecki Biontech.
    I Niemcom absolutnie nie zalezy na bankructwie firmy,
    wiec tak Merkel negocjacje kierowala :-)

    No coz, nie potrafie odszukac kto dal pieniadze na rozwoj firmy ...
    czy nie niemiecki rzad?
    W 2019 "company go public" na nowojorska gielde, teraz juz chyba
    Niemcy niewiele maja.

    > wysłuchaniu tego co miał do powiedzenia dr Pieniążek skłaniam się do
    > tego, że chodzi o podobny przekręt jak w przypadku zakazu produkcji
    > żarówek. Otóż w opracowaniu były tanie żarówki ledowe, które nie miały
    > aż tylu wad świetlówek, toteż trzeba było czymś zmusić ludzi do zakupu
    > świetlówek, aby się zwróciło.

    Ale swietlowki byly w sprzedazy i produkcji od dawna, wiec co sie
    mialo zwracac? Philips akurat jakąs nową linie otworzyl i musial
    szybko zarobic?
    Poza tym wprowadzanie tego trwalo na pewno pare lat, wiec czas na
    zarobek byl.

    Zarowki maja tak nędzną sprawnosc, okolo 4%, ze naprawde "powinni tego
    zabronic". Jesli o mnie chodzi, to zakaz wprowadzono z rok za wczesnie
    - LED jeszcze nie byly wystarczajaco dobre.
    Ale moze patrzono perspektywicznie, i troche przeszacowano rozwoj.
    Albo ktos potrzebowal fabryke żarowek zamortyzować.

    Albo po prostu politycy chcieli dac kopa LEDom, bo wczesniej slyszeli,
    ze za duze ryzyko, ze sie nie oplaca ...

    J.

  • 74. Data: 2021-10-26 17:33:16
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 26.10.2021 o 16:51, J.F pisze:

    > No widzisz - mialo byc 95%, juz piszesz o 70%,

    Nie ja.
    Coś ci się znowu pozajączkowało.

    Koleś pierdzieli od rzeczy, skuteczność szczepionek jest niewątpliwa i
    nie są to jakieś spekulacje.
    A to, czy 95% czy 70%, to inny temat.
    Nawet gdyby była skuteczność 10%, to nadal większa niż 0% skuteczność
    bez szczepionki.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 75. Data: 2021-10-26 17:40:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 26 Oct 2021 17:33:16 +0200, Kviat wrote:

    > Nie ja.
    > Coś ci się znowu pozajączkowało.

    Ty ty. Tzn nie ty pisales, ty tylko cytowales
    https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce/szc
    zepionka-na-covid-19,zaszczepieni-przeciw-covid-19-m
    oga-zarazac--naukowcy-tlumacza,artykul,63967122.html

    14:48 <sl8tfh$gqc$1@gioia.aioe.org>

    > Koleś pierdzieli od rzeczy, skuteczność szczepionek jest niewątpliwa i
    > nie są to jakieś spekulacje.
    > A to, czy 95% czy 70%, to inny temat.

    Niewatpliwa, niewatpliwa, a jaki % to nikt nie wie :-)

    Poczekajmy na kolejny tweet MZ

    > Nawet gdyby była skuteczność 10%, to nadal większa niż 0% skuteczność
    > bez szczepionki.

    Niby tak, ale czy to powod, aby jakies specjalne ulgi dawac?

    No dobra, w pewnych warunkac te 10% moze decydowac o narastaniu lub
    spadku.

    J.

  • 76. Data: 2021-10-26 19:51:07
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Po wysłuchaniu tego co miał do powiedzenia dr Pieniążek

    To to?
    https://www.youtube.com/watch?v=3FA_ZqKEJYc

    "Komisja śledcza ds. pandemii jest oddolną, niezależną i nie powiązaną z
    żadną partią czy ugrupowaniem politycznym inicjatywą Instytutu Ordo Medicus"

    LOL
    https://ordomedicus.org/

    "Patroni medialni (kolejność alfabetyczna): AlterShotTV, Góralskie Veto,
    Janek Pospieszalski Warto, Media Narodowe, Najwyższy Czas, PL1TV,
    PSNLiN.pl, Rzeszów24.pl, STOPNOP, Stowarzyszenie Prawników Głos
    Wolności, tvPodkarpacie.pl, TvPolska.pl, WOLNOŚĆTV, WSR 24, wRealu24.pl."

    O matko... zajebista rekomendacja żeby nie marnować na to czasu.
    A foliarze łykają to bez popijania. I to wcale nie jest śmieszne.

    https://oko.press/polscy-przeciwnicy-szczepien-to-ro
    snacy-problem/

    "Aktywiści środowisk antyszczepionkowych szerzą fake newsy, teorie
    spiskowe, dezinformacyjne treści - wszystkie mają za zadanie udowodnić,
    jak wielkim złem są szczepienia przeciwko COVID-19, znacznie większym
    niż sam koronawirus. Przeciwników wakcynacji cechuje duża odporność na
    fakty, prezentowane przez oficjalne instytucje - bez znaczenia, czy te z
    Polski czy międzynarodowe."

    "Są wśród nich naukowcy, celebryci, lekarze, politycy - zwłaszcza
    Konfederacji, ale także Zjednoczonej Prawicy."

    "W Ordo Medicus działają lekarze, naukowcy, w tym osoby z tytułami
    profesorskimi (niekoniecznie medycznymi). Niektórzy są wzywani przez
    Naczelną Izbę Lekarską czy rzeczników odpowiedzialności zawodowej do
    składania wyjaśnień po swoich szczególnie kontrowersyjnych
    wypowiedziach. Ale z punktu widzenia zwykłych odbiorców, którzy czytają
    zamieszczane na portalu Ordo Medicus materiały, trudno podważyć
    wiarygodność opinii, głoszonych przez profesorów i doktorów. Znów, nie
    mówimy o inicjatywie nieistotnej społecznie - potencjalny zasięg treści
    ze strony Ordo Medicus na Facebooku to około 1,5 miliona."

    "Jednocześnie osoby, które w nie wierzą, przywiązują się do ,,spiskowego"
    sposobu myślenia i nie zmieniają zdania, nawet gdy przeczą mu fakty.
    Wszystko dlatego, że spiskowe narracje zaspokajają potrzeby emocjonalne
    - dają poczucie porządku w chaotycznym świecie. Rzeczywistość dzięki nim
    znów można poukładać według prostych, intuicyjnych schematów. Fakty
    natomiast nie czynią świata bardziej zrozumiałym, raczej jeszcze go
    komplikują. To dlatego ich poznanie nie wpływa na wiarę w teorie spiskowe."

    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/koronawirus-i-medycy
    -antyszczepionkowcy-co-z-nimi-zrobic/p25bnjx

    "Wiosną natomiast kolejna grupa lekarzy (w tym dr Hałat), ośmielona być
    może popularnością autorów powyższego listu, założyła Polskie
    Stowarzyszenie Niezależnych (a jakże!) Lekarzy i Naukowców. To niejedyna
    tego rodzaju organizacja - przeciwko szczepieniom występują też lekarze
    i naukowcy z Ordo Medicus. W jej składzie znaleźli się m.in. wspomniany
    prof. Zieliński oraz współpracująca z nim prof. dr Kornelia Polok. Na
    stronie organizacji znajdziemy m.in. link do sklepiku, w którym można
    kupić kolejne tomy "Fałszywej pandemii" wydane przez Fundację Osuchowa -
    założoną przez Grzegorza Brauna z Konfederacji."

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 77. Data: 2021-10-26 19:53:50
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 26.10.2021 o 17:40, J.F pisze:

    > Ty ty. Tzn nie ty pisales, ty tylko cytowales

    Serio?

    > Niewatpliwa, niewatpliwa, a jaki % to nikt nie wie :-)

    Za to wie, że większa niż 0%

    > Niby tak, ale czy to powod, aby jakies specjalne ulgi dawac?

    Jakie znowu ulgi?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 78. Data: 2021-10-26 23:41:33
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-10-26 o 12:20, Olin pisze:

    > Dawno nie byłem u lekarza.
    > Odmawiają świadczeń nieszczepionym?
    > Szczepionych nie wysyłają na kwarantannę?
    >
    > Nawiasem mówiąc, szczepienie przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B
    > przed operacją było wymagane "od zawsze". Nie słyszałem, żeby foliarze się
    > wtedy buntowali.

    Jeśli dobrze pamiętam, to za to szczepienie trzeba było zapłacić.
    Po iluś tam latach znowu ttzeba było sie zaszczepic przed operacją, ale
    podpowiedziano mi żeby zrobić badanie na przeciwciała. Okazało się, że
    nie muszę się szczepić.

    --
    animka

  • 79. Data: 2021-10-27 00:17:17
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-10-26 o 14:57, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > tak "ekspert" Jak się nie będzie zakażać, jeśli chorują tak samo.... Pan
    > Grzesiowski nie ma żadnych badań potwierdzających. Tak samo jak
    > konfabulował a'propos szczepienia ozdrowieńców, oraz nieprzeprowadzania
    > sekcji zwłok, bo to niebezpieczne. Więc przepraszam, nawet jeśli ten pan
    > się zna (pewnie tak, ma trochę doświadczenia), to znany jest z
    > wygadywania głupot.

    Jakiś prezes Naczelnej Izby Lekarskiej operował marszałka sejmu, pana
    Terleckiego. Usuwał mu kamienie z woreczka żółciowego. Podobno to dla
    pana marszałka była ciężka operacja. Szkoda, że 20 lat temu takiej
    operacji nie miał, bo by naprawdę wiedział jaka to ciężka operacja i 2
    tygodnie przebywania w szpitalu.

    --
    animka

  • 80. Data: 2021-10-27 00:22:31
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-10-26 o 15:11, A. Filip pisze:

    > W czarniejszym+ scenariuszu: Przechodzą zakażenie tak "mało objawowo"
    > ze mają mniejszą świadomość że mogą zakazić wiec zakażają więcej osób.

    Jakiś profesor się wypowiadał, że to właśnie zaszczepieni zarażają.

    --
    animka