  • 41. Data: 2021-10-26 11:19:49
    Temat: Re: nareszcie jest [Olin za (przymusowymi?) szczepieniami na kowid]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Producenci szczepionek i leków dają jakieś gwarancje?

    Skoro nie producenci szczepionek gwarancji nie dają to dlaczego
    *zmuszać* do użycia "produktu bez gwarancji" i za krótką historią do
    przyzwoicie precyzyjnego oszacowania (także długofalowego) ryzyka?
    Żeby zmuszający/kupujący wziął na siebie ryzyko którego producent nie
    chce brać? Jak dla mnie to genialna strategia działu sprzedaży
    producenta.

    Ja się nie spodziewam straszliwych skutków ubocznych tych szczepionek,
    tyle ryzyko jest już do szacowania jako (bardzo) małe ale dalej nie
    zerowe.

    Producenci nie mają jaj sprzedawać szczepionek z reasekuracją?
    Kupujący bierze na siebie koszt ubezpieczenia a sprzedający koszt
    reasekuracji tego ubezpieczenia. Warunki wypłaty reasekuracji
    byłyby "wiele mówiące" IMHO,

    --
    A. Filip

  • 42. Data: 2021-10-26 11:30:17
    Temat: Re: nareszcie jest
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 26 Oct 2021 11:19:49 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Skoro nie producenci szczepionek gwarancji nie dają to dlaczego
    > *zmuszać* do użycia "produktu bez gwarancji"

    Ktoś kogoś do czegoś zmusza?
    Jakie są sankcje za nieszczepienie?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 43. Data: 2021-10-26 11:37:25
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 26.10.2021 o 11:30, Olin napisał:

    > Ktoś kogoś do czegoś zmusza?
    > Jakie są sankcje za nieszczepienie?

    Problem z dostępem do świadczeń zdrowotnych, na które składki płacimy -
    na ten przykład. Nieuzasadnione inne traktowanie przy podejmowaniu
    decyzji w sprawie wysyłania na kwarantanne.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 44. Data: 2021-10-26 12:20:24
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 26 Oct 2021 11:37:25 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Problem z dostępem do świadczeń zdrowotnych, na które składki płacimy -
    > na ten przykład. Nieuzasadnione inne traktowanie przy podejmowaniu
    > decyzji w sprawie wysyłania na kwarantanne.

    Dawno nie byłem u lekarza.
    Odmawiają świadczeń nieszczepionym?
    Szczepionych nie wysyłają na kwarantannę?

    Nawiasem mówiąc, szczepienie przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B
    przed operacją było wymagane "od zawsze". Nie słyszałem, żeby foliarze się
    wtedy buntowali.

  • 45. Data: 2021-10-26 13:04:29
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> pisze:

    > Problem z dostępem do świadczeń zdrowotnych, na które składki płacimy
    > - na ten przykład. Nieuzasadnione inne traktowanie przy podejmowaniu
    > decyzji w sprawie wysyłania na kwarantanne.

    Ja obstawiam że to się na 40% zmieni do końca północnego sezonu
    grypowego 2021/2022 bo różnica odporności zaszczepionych na nowe
    warianty kowida będzie za mała (niewystarczająca) na takie różnicowanie.
    Dla mnie testem na inteligencje "zarządzających opieką zdrowotną" będzie
    jak zmiany tej różnicy odporności będą monitorowane *z konsekwencjami*.

    Mnie osobiście od tego szczepienia odrzuca brak wyjaśnienia dlaczego
    przed zaszczepieniem nie przeprowadza się testów na przejście kowida
    (nabycie odporności w sposób naturalny). Obstawiam że w praktyce takie
    testowanie byłoby droższe od szczepienia wszystkich jak leci ale jakoś
    niezbyt zręcznie szczepionkowcom to wystękać wprost.

    --
    A. Filip

  • 46. Data: 2021-10-26 13:16:51
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 26 Oct 2021 13:04:29 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Mnie osobiście od tego szczepienia odrzuca brak wyjaśnienia dlaczego
    > przed zaszczepieniem nie przeprowadza się testów na przejście kowida

    Trochę mnie uspokoiłeś, bo sądziłem, że boisz się czipów.
    Ponoć na Podhalu to dość powszechne:

    <<Góralka: ,,Boją się. Jedni mówią, że mają różne alergie, dlatego nie mogą
    się szczepić". Góral: ,,Inni, że te chipy wszczepiają". Góralka: ,,Może i to
    przeważyło, bo dużo ludzi twierdzi, że wszczepią chipa i będą nas mieli na
    oku. A jeszcze inni przykładali magnes do ramienia na dowód tego, co
    szczepienia robią. Że się przyczepiać miały do tych chipów. No ale kładli w
    miejsce wkłucia i magnes się nie przyklejał. To wtedy mówili, że to dowód
    na to, że dostali w ramię wodę zamiast szczepionki".

    Góral: ,,Mój przyjaciel mi powiedział, że jak się zaszczepię, to mi więcej w
    życiu ręki nie poda. I żebym się nie szczepił, bo umrę, a on by chciał się
    ze mną jeszcze spotykać".>.

    https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,277222
    50,dlaczego-gorale-sie-nie-szczepia-uparte-kozly-boj
    a-sie-chipa.html
    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 47. Data: 2021-10-26 13:27:28
    Temat: Re: nareszcie jest [Czy GW szerzy nienawiść na tle "góralskości"?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > ze mną jeszcze spotykać".>.
    >
    > https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,277222
    50,dlaczego-gorale-sie-nie-szczepia-uparte-kozly-boj

    <ironia> Jak dla mnie to oczywiste szerzenie nienawiści do górali przez
    Gazetę Wyborczą. </ironia>

    Jestem na 200% pewny że gdyby ktoś walnął taki tekst z "Żydówka/Żyd" zamiast
    "Góralka/Góral" to GW by darła głośno mordę o antysemityzmie i
    wypomniała propagandę niemieckich nazistów że "Żydzi roznoszą tyfus".
    BTW AFAIR Prawdziwi Żydzi Ortodoksyjni w NYC są "szczepionko
    sceptyczni". GW to opisała/opisze?

    --
    A. Filip

  • 48. Data: 2021-10-26 13:44:53
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 26.10.2021 o 12:20, Olin napisał:

    > Dawno nie byłem u lekarza.
    > Odmawiają świadczeń nieszczepionym?
    > Szczepionych nie wysyłają na kwarantannę?

    To proszę dowiedzieć o sprawie Mai sam początek
    https://www.youtube.com/watch?v=LXmXYynimC8 jest o tej sprawie

    Tak przychodzi nauczyciel zaszczepiony, jak się okazuje chory na C19
    (przynajmniej tak wychodzi mu z testu - który jak twierdzą naukowcy jest
    całkowicie niewiarygodny, ale pomińmy), część zaszczepiona dzieci nie
    jest kierowana na kwarantanne, natomiast niezaszczepieni są.

    > Nawiasem mówiąc, szczepienie przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B
    > przed operacją było wymagane "od zawsze". Nie słyszałem, żeby foliarze się
    > wtedy buntowali.

    1) szczepionki tamte są prawidłowo przebadane
    2) szczepionki tamte są skuteczne
    3) jest to przeciwko rzeczywiście groźnej chorobie

    ja wiem, niektórzy wolą słuchać reumatologa czy pediatry w sprawie
    wirusologii, epidemiologii czy szczepień eksperymentalnych, ja wolę
    jednak słuchać osób znających się na tych rzeczach fachowców, jak dr
    Wodarg, dr Bhakdi, dr Schiva, dr Pieniążek, prof. Zieliński, prof.
    Polok, dr Kulldorff, prof. Montagnier itd...

    Wolę słuchać osób, które nie opowiadają bajek, jakoby osoby, które
    przechorowały daną chorobę należy szczepić, bo to jest właśnie
    foliarstwo. Albo, odradzanie wykonywania sekcji, bo niby wykonujący mogą
    się zarazić - jak rozumiem istnieje niebezpieczeństwo, że zmarły
    kichnie? To jest właśnie szurstwo i foliarstwo, ale widzę, że moda na
    odwracanie znaczeń, tak jak stosowanie lockdownów i powszechnego NPI do
    chorób górnych dróg oddechowych, co naukowo było uzasadnione we
    wcześniejszych pracach naukowych.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 49. Data: 2021-10-26 13:54:15
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 26 Oct 2021 13:27:28 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Prawdziwi Żydzi Ortodoksyjni w NYC są "szczepionko
    > sceptyczni".

    Cóż za piękny przykład ekumenizmu. Może chrześcijanie i żydzi się tam
    trochę różnią, kto jest mesjaszem, a kto nie, ale przecie wierzą w tego
    samego niezaczipowanego boga. Mimo pewnych różnic doktrynalnych, prawilni
    wyznawcy obu religii są sobie mentalnie zaskakująco bliscy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 50. Data: 2021-10-26 13:55:28
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 26.10.2021 o 13:04, A. Filip napisał:

> [...]
    > Dla mnie testem na inteligencje "zarządzających opieką zdrowotną" będzie
    > jak zmiany tej różnicy odporności będą monitorowane *z konsekwencjami*.

    jedno to jest kwestia nowych wariantów, druga to kwestia szybkiego
    zmniejszających się przeciwciał u zaszczepionych, a niewykształcanie się
    z jakiś przyczyn nie uczą odpowiedzi limfocytów T. Tu jest ciekawe
    podsumowanie tego:
    https://twitter.com/dvx_ardorensis/status/1450437104
    119451652

> [...]
    > testowanie byłoby droższe od szczepienia wszystkich jak leci ale jakoś
    > niezbyt zręcznie szczepionkowcom to wystękać wprost.

    1) wiele osób ma takie badania zrobione niezależnie
    2) samo szczepienie osób, które przechorowały jest dodatkowo złe, bo
    zmniejsza im odporność na nowe warianty - tak przynajmniej wynika z
    hiszpańskich badań invitro. Ale przecież pediatra, czy reumatolog,
    którzy dostają pieniądze za szerzenie jedynie słusznej wersji tego nie
    powiedzą.

    --
    http://zrzeda.pl