    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nareszcie jest
    Date: Tue, 26 Oct 2021 13:44:53 +0200

    W dniu 26.10.2021 o 12:20, Olin napisał:

    > Dawno nie byłem u lekarza.
    > Odmawiają świadczeń nieszczepionym?
    > Szczepionych nie wysyłają na kwarantannę?

    To proszę dowiedzieć o sprawie Mai sam początek
    https://www.youtube.com/watch?v=LXmXYynimC8 jest o tej sprawie

    Tak przychodzi nauczyciel zaszczepiony, jak się okazuje chory na C19
    (przynajmniej tak wychodzi mu z testu - który jak twierdzą naukowcy jest
    całkowicie niewiarygodny, ale pomińmy), część zaszczepiona dzieci nie
    jest kierowana na kwarantanne, natomiast niezaszczepieni są.

    > Nawiasem mówiąc, szczepienie przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B
    > przed operacją było wymagane "od zawsze". Nie słyszałem, żeby foliarze się
    > wtedy buntowali.

    1) szczepionki tamte są prawidłowo przebadane
    2) szczepionki tamte są skuteczne
    3) jest to przeciwko rzeczywiście groźnej chorobie

    ja wiem, niektórzy wolą słuchać reumatologa czy pediatry w sprawie
    wirusologii, epidemiologii czy szczepień eksperymentalnych, ja wolę
    jednak słuchać osób znających się na tych rzeczach fachowców, jak dr
    Wodarg, dr Bhakdi, dr Schiva, dr Pieniążek, prof. Zieliński, prof.
    Polok, dr Kulldorff, prof. Montagnier itd...

    Wolę słuchać osób, które nie opowiadają bajek, jakoby osoby, które
    przechorowały daną chorobę należy szczepić, bo to jest właśnie
    foliarstwo. Albo, odradzanie wykonywania sekcji, bo niby wykonujący mogą
    się zarazić - jak rozumiem istnieje niebezpieczeństwo, że zmarły
    kichnie? To jest właśnie szurstwo i foliarstwo, ale widzę, że moda na
    odwracanie znaczeń, tak jak stosowanie lockdownów i powszechnego NPI do
    chorób górnych dróg oddechowych, co naukowo było uzasadnione we
    wcześniejszych pracach naukowych.

    --
    http://zrzeda.pl