    From: "kennard" <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: naprawa gwarancyjna plyty glownej
    Date: Fri, 12 Jan 2007 00:35:58 +0100

    padl mi wiatrak na chipsecie - sprzedawca przyjal warunkowo sygnalizujac,
    ze jest wylamany jeden z pinow w slotach pamieci (co mi kompletnie
    nie przeszakdza, bo akurat z tego slotu nie korzystam). Czy producent
    /gwarant moze odmowic serwisowania plyty z przyczyn nie lezacych
    w czesci, ktora jest uszkodzona ? Ktos kiedys pisal o sprawie kiedy
    odmowiono naprawy hdd (bady), poniewaz ukruszyl sie kawalek gniazda
    jesli dobrze pamietam ... niestety nie moge tego znalezc ... jak to
    wlasciwie
    teraz jest ????