  • Data: 2007-01-12 06:55:41
    Temat: Re: naprawa gwarancyjna plyty glownej
    Od: news2 <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kennard napisał(a):
    > padl mi wiatrak na chipsecie - sprzedawca przyjal warunkowo sygnalizujac,
    > ze jest wylamany jeden z pinow w slotach pamieci (co mi kompletnie
    > nie przeszakdza, bo akurat z tego slotu nie korzystam). Czy producent
    > /gwarant moze odmowic serwisowania plyty z przyczyn nie lezacych
    > w czesci, ktora jest uszkodzona ? Ktos kiedys pisal o sprawie kiedy
    > odmowiono naprawy hdd (bady), poniewaz ukruszyl sie kawalek gniazda
    > jesli dobrze pamietam ... niestety nie moge tego znalezc ... jak to
    > wlasciwie
    > teraz jest ????

> [...]

    Cięzko ukryszyc zasilanie czy też gniazdo ,,sata,ide'' na dysku
    twardym .... jeszcze mi sie nie zdażyło ;)

    błedne sektory ;) a co ma twoja płyta :D do badów na dysku ?,jezeli to
    był przykład do twojej sytuacji to niezbyt udany.Po 1 ,teoretyzowac'
    to zawsze mozesz ze ci nie uwzglednią gwarancji ;),ale w praktyce
    servis idzie klientowi na ręke ....