  • 1. Data: 2008-04-16 03:06:18
    Temat: nakaz zaplaty a faktyczne zamieszkiwanie
    Od: tusinka<t...@v...pl>

    moi rodzice nie placili za czynsz za mieszkanie spoldzielcze. pomimo tego ze
    bylam zameldowana na stale tam do marca zeszlego (2007) roku nie mieszkalam tam
    faktycznie od siedmiu lat. na poczatku tego tygodnia dowiedzialam sie ze zostal
    wydany sadownie nakaz zaplaty przez sad grodzki nakazujacy solidarnie zaplacic
    powstale zadluzenie... pismo to zostalo wyslane do moich rodzicow i do mnie...
    ja swojego nie odebralam gdyz tam nie zamieszkuje faktycznie... fakt ten byl
    zglaszany przez moja matke do spoldzielni mieszkaniowej dlugo przed powstaniem
    zadluzenia. wiec moje pytanie brzmi: dlaczego wyslano je tez do mnie pomimo tego
    ze na rachunkach za czynsz wyslanych rowniez do sadu widnialy tylko 2 osoby? i
    jakie beda konsekwencje tego iz nie odebralam tego pisma? (z powodu znaczacej
    odleglosci gdyz mieszkam 200km od rodzicow) i co mam zrobic w tej sprawie???
    wiem ze w przypadku odebrania tego pisma przysluguje mi okres 14 dni na zlozenie
    sprzeciwu w tej sprawie i moge udowodnic ze faktycznie nie zamieszkiwalam razem
    z rodzicami...

    -> http://usenet.pomocprawna.info