  • 821. Data: 2013-04-27 17:25:32
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Wody się nie dostarcza z zewnątrz, tylko się pomaga budować studnie i
    > infrastrukturę wodną. A jak będzie woda, to i żywność będzie. Poza tym,

    Ooo... Muzinki głupie i same nie potrafią? Tak właśnie uważasz, prawda?

    > problemem nie jest to, że tej wody i żywności nie ma w ogóle, ale że
    > wojskowe różne dyktatury ją blokują.

    Mhm. Te dyktatury to narzucone z zewnątrz?

  • 822. Data: 2013-04-27 17:26:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    [ciach pierdolenie]

    > Niestety twoje jest z moim sprzeczne. I pomimo miłości bliźniego, nie
    > mogę go zaakceptować. Mam nadzieję, że jeszcze zdążysz się nawrócić i
    > uratować przed piekłem.

    Możesz mi skoczyć.

  • 823. Data: 2013-04-27 17:28:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > No tak, jakże by wyznawca ateizmu mógł napisać coś innego. A ja jako
    > wyznawca chrześcijaństwa napiszę, że rozwiązaniem jest powszechna i
    > silna ewangelizacja, żeby dać odpór islamowi. I zakończenie tolerancji
    > wobec innych niż chrześcijaństwo religii, także ateistów.

    Tia, wbijać dzieciom jedne brednie, żeby nie narazić ich na inne brednie...

    Dodatkowy problem: doktryna chrześcijańska też promuje bezmyślne,
    niekontrolowane mnożenie. Jak np. ta para oszołomów z USA, co się już 20
    dzieci dorobiła.

    Pięknie by Polska wyglądała, jakby wszystkie polskie pary poszły za ich
    przykładem.

  • 824. Data: 2013-04-27 18:12:36
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 27.04.2013 17:28, Andrzej Lawa pisze:

    > Tia, wbijać dzieciom jedne brednie, żeby nie narazić ich na inne brednie...

    No nie. Dlatego jestem przeciwny wbijaniu ateistycznych bredni...

    > Dodatkowy problem: doktryna chrześcijańska też promuje bezmyślne,
    > niekontrolowane mnożenie. Jak np. ta para oszołomów z USA, co się już 20
    > dzieci dorobiła.

    Wspaniała postawa chrześcijańska.

    > Pięknie by Polska wyglądała, jakby wszystkie polskie pary poszły za ich
    > przykładem.

    Aż tak daleko z marzeniami nie sięgam. Ja marzę, żeby każde polskie
    małżeństwo miało trójkę.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 825. Data: 2013-04-27 18:13:30
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 27.04.2013 17:26, Andrzej Lawa pisze:
    > [ciach pierdolenie]

    > Możesz mi skoczyć.

    Jak to ci pomoże w nawróceniu, to może się zdecyduję.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 826. Data: 2013-04-27 18:15:45
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 27.04.2013 17:25, Andrzej Lawa pisze:

    > Ooo... Muzinki głupie i same nie potrafią?

    Nie mają środków.

    > Mhm. Te dyktatury to narzucone z zewnątrz?

    Częściowo i owszem. Nierzadko jedno plemię niewoli drugie. Albo są to
    dyktatury wspierane z zewnątrz. A nawet jak gdzieś jest dyktatura
    wewnętrzna, to co? Jednostki niewolą naród.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 827. Data: 2013-04-27 18:22:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > No nie. Dlatego jestem przeciwny wbijaniu ateistycznych bredni...

    A jakie to niby są brednie? Bo generalnie ateistyczne podejście
    sprowadza się do:

    1. nie mnożyć zbędnych bytów, typu latające czajniczki na orbicie
    Saturna czy magiczne niewidzialne różowe jednorożce (formalnie to się
    nazywa brzytwą Ockhama)

    2. zadawać pytania, badać i nie bać się przyznać do niewiedzy (np.
    gdybym nie wiedział jak działa komputer, to szukałbym odpowiedzi, a nie
    wymyślałbym sobie małych krasnoludków zasuwających w magicznym pudełku
    bo trafiłem na starą bajkę opisującą komputer jako takie magiczne
    urządzenie, jak to metaforycznie robią teiści)

    > Wspaniała postawa chrześcijańska.

    No i właśnie dlatego uważam, że jesteś kompletnym idiotą.

    20 dzieci na parę w każdym pokoleniu... Policz sobie, jak szybko rosła
    by populacja. Czy może matematyka to dla ciebie też "ateistyczna brednia"?

    > Aż tak daleko z marzeniami nie sięgam. Ja marzę, żeby każde polskie
    > małżeństwo miało trójkę.

    Statystycznie rodziny wielodzietne z reguły są rodzinami patologicznymi
    lub przynajmniej żyjącymi w skrajnym ubóstwie.

    Pięęęęęęęęękne marzenie.

  • 828. Data: 2013-04-27 18:25:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Jak to ci pomoże w nawróceniu, to może się zdecyduję.

    O, to skocz z dachu 10-piętrowego budynku na ziemię - jeśli wskutek
    modlitwy wylądujesz łagodnie albo pojawią się jakieś anioły albo
    rozbijesz się na miazgę, ale zostaniesz wskrzeszony, to ci uwierzę. I
    wielu innych też. Czyli nie będzie to próba samobójcza, ale odważna
    ewangelizacja. Nawet jeśli się nie uda, to od razu trafisz do nieba.

  • 829. Data: 2013-04-27 18:29:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Nie mają środków.

    Och? Nie mają łopat?

    > Częściowo i owszem. Nierzadko jedno plemię niewoli drugie. Albo są to

    Wskutek przyrostu naturalnego i poszukiwaniu "przestrzeni życiowej".

    > dyktatury wspierane z zewnątrz. A nawet jak gdzieś jest dyktatura
    > wewnętrzna, to co? Jednostki niewolą naród.

    Ale to jest ich (Afryki) wewnętrzny problem.

  • 830. Data: 2013-04-27 18:55:57
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 27.04.2013 18:22, Andrzej Lawa pisze:

    > A jakie to niby są brednie?

    Tak na szybko, to:

    że Boga nie ma.

    że świat stworzyła bezosobowa siła.

    że niepotwierdzona i wielokrotnie obalana teoria ewolucji Darwina
    powinna być nauczana powszechnie.

    że homoseksualizm nie jest chorobą

    że homoseksualizm należy tolerować a nawet wspierać

    > No i właśnie dlatego uważam, że jesteś kompletnym idiotą.

    Z pełną wzajemnością.

    > 20 dzieci na parę w każdym pokoleniu... Policz sobie, jak szybko rosła
    > by populacja.

    No. Przyjemnie szybko. Cud mniód, niestety marzenie ściętej głowy :(

    > Statystycznie rodziny wielodzietne z reguły są rodzinami patologicznymi
    > lub przynajmniej żyjącymi w skrajnym ubóstwie.

    Nie z powodu dzietności, a już na pewno nie z powodu posiadania trójki
    dzieci.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek