  • 1. Data: 2006-12-11 07:55:02
    Temat: nakaz prokuratorski
    Od: "maximus" <n...@a...pl>

    Pytam z czystej ciekawości jakie muszą być spełnione warunki aby prokurator
    mógł wystawić nakaz prokuratorski wejścia na prywatny teren pana
    Kowalskiego?
    Czy musi być wymieniony powód w nakazie wejścia na teren prywatny ?
    Jak taki nakaz musi wyglądać oraz co zawierać?

    Nie ukrywam że wydaje mi się iż w na Śląsku jest to przywilej nadwyraz
    wykorzystywany a policja ma zbyt wielkie uprawnienia.
    Wchodzą sobie od domu do domu machając nakazami i w razie posiadajania
    jakiekolwiek rzeczy nielegalnej konfiskuja.
    Nieoficjalnie wiem, że policja ma nakazy podpisane in blanco tylko wpisują
    dane delikwenta na kolanie i jazda do kolesia.

    Jeśli ktoś zna odpowiediz na powyższe pytania to z góry dziękuję.