  • Data: 2008-05-23 20:00:50
    Temat: najem mieszkania - korespondencja
    Od: "ciekawski" <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wynajmuje komuś mieszkanie oczywiscie legalnie. Człowiek jest zameldowany na
    tymczas.
    Ciekawi mnie sprawa korespondencji która do niego bedzie przychodzić.
    Oczywiście nie treść bo nie mam prawa tam zaglądać, ale...
    już po ustaniu najmu może przychodzić adresowana na tego człeka poczta. Co
    mam robić z taką korespondencją, aby być w zgodzie z prawem? Najchętniej
    opróżniłbym skrzynkę i wywalił do kosza. Nie wyobrażam sobie, że człek
    dostanie np. fotomandat a ja będę go szukał po Polsce, żeby mu przekać.
    Przecież nikt nie ma mi obowiązku przekazywać kolejnego swego adresu, czy
    coś reguluje tą kwestię?