  • 1. Data: 2007-02-26 17:44:35
    Temat: Re: nadużycie
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik asmira napisał:
    > Hmm, dziś dostałam rachunki za rozmowy telefoniczne swojej firmy. I... lekka
    > konsternacja. Jeden z pracowników dość mocno nadużył firmowego telefonu
    > komórkowego (rachunek na kilkaset zł, półgodzinne nocne rozmowy z kolegą,
    > płatność sms-ami za różne usługi, itd.). Co mogę teraz zrobić?
    > Kiedy go grzecznie poprosiłam, aby pokrył koszt swoich prywatnych rozmów,
    > odpowiedział - delikatnie ujmując - że mogę się wypchać.
    >
    > Człowiek już u mnie nie pracuje (z innych powodów).

    Jest na to konkretny paragraf , więc się myli, że możesz się wypchac :)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 3. Data: 2007-02-26 18:00:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "asmira" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Złóż zawiadomienie o oszustwie na szkodę firmy i po sprawie. O ile te nocne
    rozmowy może i o pracy prowadzili, to usługi SMS da się przecież zidentyfikować,
    czy były mu do pracy potrzebne.

  • 4. Data: 2007-02-26 19:42:18
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > nocne rozmowy może i o pracy prowadzili, to usługi SMS da się przecież
    > zidentyfikować, czy były mu do pracy potrzebne.

    moze z kraju wyjechal? :>

  • 5. Data: 2007-02-26 23:09:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl> napisał w wiadomości