eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonadużycienadużycie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.g
    ermany.com!newsfeed.utanet.at!newsfeed01.chello.at!newsfeed02.chello.at!news.ch
    ello.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "asmira" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nadużycie
    Date: Mon, 26 Feb 2007 18:47:23 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Message-ID: <d562c$45e31c3c$57ce1956$26277@news.chello.pl>
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    Organization: chello.pl
    Lines: 12
    NNTP-Posting-Host: 87.206.25.86 (87.206.25.86)
    NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Feb 2007 18:43:24 +0100
    X-Trace: d562c45e31c3cf26bbcf326277
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:448584
    [ ukryj nagłówki ]

    Hmm, dziś dostałam rachunki za rozmowy telefoniczne swojej firmy. I... lekka
    konsternacja. Jeden z pracowników dość mocno nadużył firmowego telefonu
    komórkowego (rachunek na kilkaset zł, półgodzinne nocne rozmowy z kolegą,
    płatność sms-ami za różne usługi, itd.). Co mogę teraz zrobić?
    Kiedy go grzecznie poprosiłam, aby pokrył koszt swoich prywatnych rozmów,
    odpowiedział - delikatnie ujmując - że mogę się wypchać.

    Człowiek już u mnie nie pracuje (z innych powodów).

    A.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1