  • Data: 2005-03-13 23:19:30
    Temat: nachodzenie
    Od: marcin <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam nadzieje że trafiłem na tą grupę co trzeba. Jezeli nie proszę
    o odesłanie tam gdzie znajdę taką informację.

    Pokrótce nakreślę sprawę.

    Jedna ze znajomych kilka lat temu miała problem z mężczyną
    który ją nachodził. Po kilkunastu zgłoszonych na policję
    zdarzeniach sprawa skończyła się w sądzie. Człowiek ten dostał
    zakaz zbiżania sie przez dwa lata na mniej niż określoną odległość.
    Problem w tym że niedawno człowiek ten pojawił się znowu
    a jego zachowanie nie uległo zmianie.

    I teraz pytanie (zadane niefachowo)

    Czy w takim przypadku istnieją jakieś procedury umożliwiające
    szybsze skierowanie sprawy do sądu? Ewentualnie szybszy sposób
    przeprowadzenia sprawy w sądzie?
    Ewentualnie czy policja ma coś w rodzaju 'niebieskiej karty'
    na okoliczność takich zdarzeń?

    --
    Marcin Starzykowski www.vrml.enter.net.pl
    Aktualizacja 22.01.2005 Last update 22.01.2005