  • 1. Data: 2005-03-13 23:19:30
    Temat: nachodzenie
    Od: marcin <m...@i...pl>

    Witam

    Mam nadzieje że trafiłem na tą grupę co trzeba. Jezeli nie proszę
    o odesłanie tam gdzie znajdę taką informację.

    Pokrótce nakreślę sprawę.

    Jedna ze znajomych kilka lat temu miała problem z mężczyną
    który ją nachodził. Po kilkunastu zgłoszonych na policję
    zdarzeniach sprawa skończyła się w sądzie. Człowiek ten dostał
    zakaz zbiżania sie przez dwa lata na mniej niż określoną odległość.
    Problem w tym że niedawno człowiek ten pojawił się znowu
    a jego zachowanie nie uległo zmianie.

    I teraz pytanie (zadane niefachowo)

    Czy w takim przypadku istnieją jakieś procedury umożliwiające
    szybsze skierowanie sprawy do sądu? Ewentualnie szybszy sposób
    przeprowadzenia sprawy w sądzie?
    Ewentualnie czy policja ma coś w rodzaju 'niebieskiej karty'
    na okoliczność takich zdarzeń?

    --
    Marcin Starzykowski www.vrml.enter.net.pl
    Aktualizacja 22.01.2005 Last update 22.01.2005

  • 2. Data: 2005-03-14 00:09:22
    Temat: Re: nachodzenie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "marcin" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zdarzeniach sprawa skończyła się w sądzie. Człowiek ten dostał
    > zakaz zbiżania sie przez dwa lata na mniej niż określoną odległość.

    W Polsce? Jaki sąd wydał taki wyrok? I w jakim trybie - cywilnym, karnym?

  • 3. Data: 2005-03-14 04:24:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > W Polsce? Jaki sąd wydał taki wyrok? I w jakim trybie - cywilnym, karnym?

    Zapewne w trybie art. 72 par. 1 pkt. 8 kk. Zdarzają się takie wyroki.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 4. Data: 2005-03-14 18:52:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Zapewne w trybie art. 72 par. 1 pkt. 8 kk. Zdarzają się takie wyroki.

    Nie spotkałem się, co nie znaczy, że nie ma.