  • 11. Data: 2010-04-01 06:19:05
    Temat: Re: nabyłem prawo do nieruchomości poprzez jej zasiedzenie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    george2604 pisze:
    > Jedynym dokumentem , że Gmina jest właścicielem jest pismo z Gminy.

    No to pierwszą rzeczą jest sprawdzenie stanu formalnego w ewidencji
    gruntów i w księgach wieczystych.

    Ja bym się też spytał samej gminy, na jakiej podstawie twierdzą, że to ich.

    > Ja mam pytanie co mam robić czy w odpowiedzi powinienem powołać się na paragraf
    > 609( że jest to moja własność ) i czekać co zrobi Gmina czy też w w odpowiedzi
    > poinformować Gminę , że sprawę kieruję do sądu o uznanie zasiedzienia
    > nieruchomości czy też zaproponować odkupienie po preferencyjnych cenach.

    Bez urazy, ale troszkę słabo sobie z tym radzisz - na prawdę zatrudnij
    prawnika. Chyba że ci nie zależy.

  • 12. Data: 2010-04-01 08:36:18
    Od: "george2604" <j...@o...pl>

    >Witam
    OK zwrócę się do prawnika ale wydaje mi się , że to ja powinienem wiedzieć co
    chcę ( stąd moje pytanie na forum ).
    Czy oddać nieruchomość ?? czy odkupić ?? czy może ma tu zastosowanie paragraf
    172( nabycie nieruchomości przez zasiedzenie ).
    W przypadku 1 jak i 2 wydaje mi się, że porada prawnika jest zbędna.
    Jurek

  • 13. Data: 2010-04-01 08:44:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    george2604 pisze:
    > OK zwrócę się do prawnika ale wydaje mi się , że to ja powinienem wiedzieć co
    > chcę ( stąd moje pytanie na forum ).

    A co chcesz?

    > Czy oddać nieruchomość ?? czy odkupić ?? czy może ma tu zastosowanie paragraf
    > 172( nabycie nieruchomości przez zasiedzenie ).
    > W przypadku 1 jak i 2 wydaje mi się, że porada prawnika jest zbędna.

    Chodzi o to, żebyś nie palnął czegoś, co zamknie drogę do np. uznania
    zasiedzenia.

  • 14. Data: 2010-04-01 09:04:27
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > ... ale wydaje mi się , że to ja powinienem wiedzieć co
    > chcę ( stąd moje pytanie na forum ).

    buahahaha. Dobre.

    Icek