  • 1. Data: 2009-01-12 14:11:04
    Temat: nabycie spadku, dział spadku
    Od: "Bear" <b...@w...pl>

    Witam,

    chcielibyśmy (tata, siostra i ja) podzielic majątek po zmarłej 3 lata
    temu mamie. W jego sklad wchodzi własnościowe spółdzielcze prawo do lokalu i
    działka rekreacyjna. Jak się do tego zabrać ? Dodam, że od śmierci mamy nie
    zostały podjęte żadne czynnosci w tym kierunku. Testamentu nie ma.

    bear

  • 2. Data: 2009-01-12 19:04:56
    Temat: Re: nabycie spadku, dział spadku
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    Bear pisze:
> [...]
    > działka rekreacyjna. Jak się do tego zabrać ? Dodam, że od śmierci mamy nie
    > zostały podjęte żadne czynnosci w tym kierunku. Testamentu nie ma.

    Wniosek do sądu o stwierdzenie nabycia spadku. Po uprawomocnieniu sie
    postanowienia , wniosek o dział spadku. Może być na tzw. zgodny wniosek
    spadkobierców czyli ustalacie co komu i po ile.

    Pozdrawiam

    Michał