  • Data: 2004-06-27 09:49:19
    Temat: nabycie obywatelstwa poprzez slub
    Od: "Sinistar" <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

    Czy w wypadku zawarcia malzenstwa z obywatelką USA mam szanse na
    automatyczne nadanie obywatelstwa?
    I jeszcze pare kwestii co do tego:
    - Czy nadawane jest ono od razu po zakonczeniu wszelkich czynnosci w USC czy
    tez wymaga dodatkowych dzialan?
    - Czy slub taki (i jego rejestracja cywilna) ma sie odbyc w USA czy w
    Polsce? Czy w obu krajach ?
    - Czy w wypadku ewentualnego rozwodu moge miec jakies problemy ? (chyba
    obywatelstwa cofnac nie mozna... nie wiem...)
    - Czy malzonka (Amerykanka) rowniez dostanie obywatelstwo polskie?
    - CZy nasze dzieci (polsko-amerykanskie :) moga otrzymac automatycznie
    podwojne obywatelstwo ?

    Wybaczcie taki natlok umiarkowanie logicznych pytan, ale taka ciekawostka
    teoretyczna ktora mnie interesuje.
    BTW: Jest to czysta teoria, nie zenie sie nie zamierzam przez najblizsze 10
    lat :D

    Sinistar