  • 11. Data: 2006-05-17 13:02:02
    Temat: Re: na kasie cena inna niz na towarze - gdzie interweniowac?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 17 May 2006 12:52:34 +0000 (UTC), Artur M. Piwko napisał(a):

    > Tylko, że w tym przypadku chodzi o produkt z nadrukowaną ceną
    > producenta i naklejoną (inną) ceną sprzedawcy.

    Dokładnie. Obowiązuje cena naklejona przez sprzedawce.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 12. Data: 2006-05-17 13:02:34
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 17 May 2006 14:09:43 +0200, Krzysztof napisał(a):

    > Cos z ta cena kreca , tym bardziej, ze nawet w knajpach stosuja sie do tych
    > cen ...

    Tia, jasne :) Chyba w 'barach restauracyjnych' :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 13. Data: 2006-05-17 13:09:00
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    > Tia, jasne :) Chyba w 'barach restauracyjnych' :)
    Zmienilo sie cos ?
    Nie pale , ale jak wydrukowano je na paczkach w knajpach w mojej okolicy z 6
    zeta spadly na cene ktora jest na opakowaniu ( kilka razy kupowalem mojej
    bylej).
    Telefon do PIH-u wyjasni w 100%.

    K.

  • 14. Data: 2006-05-17 13:10:28
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    > Tia, jasne :) Chyba w 'barach restauracyjnych' :)
    Wlasnie zadzwonilem , cena wydrukowana jeast obowiazujaca.

    K.

  • 15. Data: 2006-05-17 13:26:33
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 17 May 2006 15:10:28 +0200, Krzysztof napisał(a):

    > Wlasnie zadzwonilem , cena wydrukowana jeast obowiazujaca.

    A podstawa prawna?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 16. Data: 2006-05-17 13:27:24
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    scream napisał(a):

    > A podstawa prawna?

    Może KC?

    Art. 543. Wystawienie rzeczy w miejscu sprzedaży na widok publiczny z
    oznaczeniem ceny uważa się za ofertę sprzedaży.

    --
    Filip.

  • 17. Data: 2006-05-17 13:29:14
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 17 May 2006 15:09:00 +0200, Krzysztof napisał(a):

    > Zmienilo sie cos ?

    Ano. Na butelkach browaru też często jest np "cena sugerowana 2,99", ale w
    knajpie/klubie/pubie za taką butelke płacisz 6-8 zł.

    Zauważ, że:

    (KC) Art. 543. Wystawienie rzeczy w miejscu sprzedaży na widok publiczny z
    oznaczeniem ceny uważa się za ofertę sprzedaży.

    Sprzedawca wystawia rzecz, sprzedawca oznacza cene = obowiazuje oznaczenie
    ustalone przez sprzedawce, a nie nadruk na opakowaniu.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 18. Data: 2006-05-17 13:30:32
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    > A podstawa prawna?
    Niestety nie zdazylem zapytac, koniec limitu na telefonie:(

    K.

  • 19. Data: 2006-05-17 13:43:19
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał:

    >Tylko, że w tym przypadku chodzi o produkt z nadrukowaną ceną
    >producenta i naklejoną (inną) ceną sprzedawcy.
    Nie doczytałeś, więc nie poprawiaj- z listu wynika, że jest jedna cena
    ( "Na paczce [..]jest wielka zolta naklejka 4.70 zl").
    Gdyby sprzedawca się z nia nie zgadzal, to powinien ja usunąć, zakleić
    lub nakleić własną aktualną.

    --
    Artur Golański

  • 20. Data: 2006-05-17 13:43:20
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    scream <n...@p...pl> napisał:

    >Dokładnie. Obowiązuje cena naklejona przez sprzedawce.
    W tym przypadku cena na opakowaniu była jedna, a w kasie druga inna.
    Jak klient da się złapać to ich zysk (nielegalny).

    --
    Artur Golański