  • 1. Data: 2006-05-17 08:31:41
    Temat: spadek
    Od: "RobertBrz" <Robertbrz@[usun]wp.pl>

    Witam
    Mam drobny problem ze spadkiem, otoz pewna osoba ktora zmarla w marcu
    zapisala mi pewna mase spadkowa o konkretnej wartosci, problem polega na tym
    ze niemam tyle kasy zeby wyjac i zaplacic podatek etc... chcialem poczekac
    do stycznia lutego w nadziei na zmiane prawa ewentualnie na zastrzyk kasy, a
    niedawno sie dowiedzialem ze mam 6 miesiecy na zgloszenie sprawy spadkowej.
    I mam kilka pytan: ila mam czasu na zalatwienie kolejnych formalnosc (sad,
    skarbowka, notariusze, wpisy) jakie stawki sa obecnie obowiazujace za
    podatek notariuszy etc ...

    Pozdrawiam

    RB