  • 1. Data: 2006-05-17 08:59:54
    Temat: kserowanie dokumentów
    Od: "A" <l...@w...pl>

    Witam
    Czy kserowanie dokumentów np dowodu osobistego przez Panią która udziela mi
    kredytu na zakup powiedzmy pralki (biore na raty) jest zgodny z prawem czy
    nie ?
    (Pomijam fakt ze jak nie dam do skserowania to Pani mi powie, jak nie to nie
    nie ma kredytu)
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-17 09:10:14
    Temat: Re: kserowanie dokumentów
    Od: "Michał" <d...@g...pl>

    > Czy kserowanie dokumentów np dowodu osobistego przez Panią która udziela
    > mi kredytu na zakup powiedzmy pralki (biore na raty) jest zgodny z prawem
    > czy nie ?
    zgodne z prawem.

  • 3. Data: 2006-05-18 16:46:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A [###l...@w...pl.###] napisał:
> [...]
    udziela
    > mi kredytu na zakup powiedzmy pralki (biore na raty) jest zgodny z

    Nie znam przepisu, który by tego zabraniał.