  • Data: 2003-01-09 14:09:39
    Temat: może błahostka ale... (dotyczy płyt w hipermarketach)
    Od: "Pio" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam takie pytanie związane z płytami cd (i innymi towarami również...)
    Ostatnio kupowałem płytkę w jednym z hipermarketów , z przeznaczeniem
    na prezent. Radośnie odnalazłem i niestety zrobiło mi się zaraz gorzej...
    Każdy z kilkunastu egzemplarzy na półce miał rozdartą folię, porysowane
    pudełko,
    pomazane, naddarte nalepki itp. Ogólnie tragedia i wiocha....
    Jak można coś takiego dać komuś? No i tu powstaje pytanie prawne.
    Czy taki towar może być sprzedawany jako pełnowartościowy, czy mam prawo
    domagać się czegokolwiek. (nie chodzi przecież o kasę bo skoro zdecydowałem
    sie uczciwie zabulić 50zł a nie wypalić sobie tę płytke no to wymagam
    aby była w stanie idealnym!!)
    Ja wiem że sklep musi się zabezpieczyć przed złodziejem, ale nie kosztem
    niszczenia towaru - poprzez rozdzieranie opakowania i wkładania pod płytkę
    !!!!!!o zgrozo - wlepki.
    To ich zmartwienie pilnować towaru - a nie kosztem moim - klienta.
    Bardzo proszę o jakieś konstruktywne opinie - nie typu: Idź sobie do innego
    sklepu.
    Bo owszem poszedłem. Ale proszę o prawną ocenę tego problemu.
    Bo rzecz dotyczy wielu innych artykułów których opakowania są niszczone, a i
    sam
    towar często uszkodzony.