  • Data: 2003-01-10 12:42:26
    Temat: Odp: może błahostka ale... (dotyczypłyt w hipermarketach)
    Od: "Pio" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ALeż mnie nie chodziło o promocję, obniżkę itp itd.
    Kwestia była jasno postawiona- czy można towar uszkodzony i wadliwy
    (o ile naruszenie opakowania, porysowanie go itp, stanowi o wadliwości
    produktu)
    sprzedawać za cenę towaru nowego. (w tym przypadku wszystkie egzemplarze
    były
    takie).
    Na półce z płytami stoją nowe płyty, za normalne ceny.I ja szukałem "nowej"
    płyty za
    normalną, "wysoką" cenę.
    Znalazłem nie "starą" płytę ale za "wysoką", normalną cenę.
    I czy własnie z powodu takowego naruszenia opakowania lub samego towaru
    można
    domagać się czegokolwiek?
    No i czy zdzieranie folii i pakowanie pod płytę albo do wnętrza pudełka
    wlepek jest
    naruszeniem jakości produktu?
    O to pytałem!
    Bo moim zdanie towar nalezy odpakować by sprawdzić - ale to powinno odbywać
    się
    najprędzej przy kasie lub w obecności sprzedawcy -przy zakupie.
    Proszę o prawną interpretację! Bo odczucia to pewnie wszyscy mają podobne...
    Pozdrowienia