  • 31. Data: 2004-10-03 04:47:06
    Temat: Re: molestowanie
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    scream napisał/a:
    >Użytkownik d+ napisał:
    >> nie chcę abyś się wiecej wypowiadał.
    >
    >na szczęście nie od Ciebie to zależy
    Bo jeszcze i Ciebie oskarży o molestowanie.:-)))

  • 32. Data: 2004-10-03 04:54:13
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Artur Drzewiecki napisał/a:
    >Bo jeszcze i Ciebie oskarży o molestowanie.:-)))
    BTW. A w ogóle to niech chłopak zaczeka z naście lat. Będzie po 30 i też
    będzie mógł "molestować". IMHO 16 to może przesada, ale takie
    19-20paro-latki są bardzo apetyczne.:-)))

  • 33. Data: 2004-10-03 08:00:24
    Od: Artur Czeczko <a...@c...mrowisko.one.pl>

    Dnia Sat, 02 Oct 2004 21:51:06 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nawet nie potrafisz sprecyzować, co wg. ciebie było nielegalne/naganne w
    > tym rzekomym molestowaniu.

    A czy d+ musi się spowiadać na grupie?
    Może było coś nielegalnego/nagannego, może nie - nie Wasza to rzecz.
    Molestowanie wcale niekoniecznie musi polegać na fizycznym zmuszaniu
    kogoś do czegoś. Nie mylcie molestowania z gwałtem.
    A to, że minęły 3 lata, nie ma znaczenia.
    Co do ewentualnych urazów psychicznych jednak stosowniej by było, gdyby się
    wypowiadał na ten temat psycholog, który by odbył rozmowę z tą dziewczyną.

    Ech, ludzie, zero wyczucia czy taktu...

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 34. Data: 2004-10-03 08:22:55
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...peeI>

    Użytkownik "d+" <dplus[NOSHIT]@tlen.pl> napisał w wiadomości

    > widzę, że są jeszcze osoby, które nie rozumieją tragedii tych kobiet i
    > jakim
    > przeżyciom są poddawane - juz to widzę, jak 16-latka z pełną świadomością
    > kodeksu prawa idzie po zajsćiu na obdukcję/do adwokata itd...

    Powtórze jeszcze raz bo moze nie zrozumiales...

    " I 3 lat braklo na zgloszenie faktu 'molestowania'?"

    Nawet jakby byla wtedy molestowana to prokurator i sąd ja teraz wysmieje.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 35. Data: 2004-10-03 08:23:59
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Artur Czeczko napisał/a:
    >A czy d+ musi się spowiadać na grupie?
    A kto udzieli porady bez oceny stanu faktycznego.

    >Może było coś nielegalnego/nagannego, może nie - nie Wasza to rzecz.
    Podstawą jest to, czy była zgoda czy nie.
    Jak na razie wygląda na to, że ona chciała.
    A to, że się to obecnemu chłopakowi nie podoba to jego problem, a nie
    organów ścigania i wymiaru sprawiedliwości.
    Podobnież jak to, że ona wtedy chciała (zgodnie z radami gazetek) a
    teraz żałuje.:-)

    >Molestowanie wcale niekoniecznie musi polegać na fizycznym zmuszaniu
    >kogoś do czegoś. Nie mylcie molestowania z gwałtem.
    Podaj stosowne przepisy.

    >A to, że minęły 3 lata, nie ma znaczenia.
    Z punktu widzenia przedawnienia nie.
    Z punktu oceny stanu faktycznego tak.

    >Co do ewentualnych urazów psychicznych jednak stosowniej by było, gdyby się
    >wypowiadał na ten temat psycholog, który by odbył rozmowę z tą dziewczyną.
    Jak na razie rozmówcą był ten chłopak - prawdopodobieństwo 75%.:-)

    >Ech, ludzie, zero wyczucia czy taktu...
    A co - wszyscy mają "głaskać" delikwenta, któremu nie podoba się to, że
    jego dziewczyna robiła laskę komuś 3 lata przed poznaniem go
    (delikwenta)?
    Jak na razie to wygląda.
    I problem dotyczy nie panny i tamtego faceta, ale tego chłopaka.

  • 36. Data: 2004-10-03 08:25:11
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...peeI>

    Użytkownik "Artur Czeczko" <a...@c...mrowisko.one.pl> napisał w
    wiadomości news:1oocg8fo74sry.1s8pst0jdjkyl.dlg@40tude.net...

    > A czy d+ musi się spowiadać na grupie?

    Nie, ale oczekujac obiektywnej rady prawnej powinien podac wszystkie istotne
    szczególy sprawy a nie tylko te mu wygodne.
    Zostal potraktowany niepowaznie, bo sam sie okazal niepowazny.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 37. Data: 2004-10-03 08:50:40
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    St.Fun Bat'n napisał/a:
    >Ja bylem jednym i drugim.
    Przyjemnie jest być 30-letnim przestępcą z taką 20-latką.:-)))
    Czekam w kolejce do kary.:-)

  • 38. Data: 2004-10-03 09:05:15
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    d+ <dplus[NOSHIT]@tlen.pl> wrote:

    > nie chcę abyś się wiecej wypowiadał.

    Ile masz lat?

    Masz poważny problem. Ten problem to przedmiotowe traktowanie laski.
    Dobra rada - zmień to, bo za jakiś czas możesz mieć poważne problemy
    w tym związku. Skoro obciągała kolesiowi, to widać tego chciała, nie
    jest twoją własnością.

    --
    Adam Wysocki * W-wa * http://www.gophi.info/ * news://news.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48508878856 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 39. Data: 2004-10-03 09:16:46
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    "d+" <dplus[NOSHIT]@tlen.pl> napisał/a:
    >plonk
    Wyczytałeś, chłoptysiu, w netykiecie?:-)
    Może wzorem jednego gimnazjalisty sprzed 3 lat z grupy poświęconej
    komputerom zaczniesz jeszcze użalać się, że nikt nie pisze błagalnych
    maili z prośbą o cofnięcie plonka.

    A teraz poważnie.
    Nie chodzi tu o wiek twój (w końcu Wiesław "Boy lover" Kochański
    szpanował tym, że ma koło 50 i został DURNIEM USENETU:-)), ale o twoje
    podejście do sprawy.
    I nie najważniejsze jest to, czy twoja dziewczyna miała wcześniejsze
    (ZANIM SIĘ POZNALIŚCIE) doświadczenia seksualne i jakie - akceptacja
    tego lub nie to sprawa relacji was łączących i waszego podejścia.
    Bynajmniej nie zgadzam się z politpoprawusiami, którzy np. mnie
    odsądziliby od czci i wiary za to, że nie chciałbym żadnego związku z
    kobietą z dzieckiem. Dla mnie różnica między moim wymaganiem, a np.
    oczekiwaniem absolutnego mentalnego dziewictwa to sprawa ilościowa a nie
    jakościowa i to, że ktoś ma takie wymaganie, to li tylko sprawa jego i
    potencjalnej partnerki.:-)
    Rozumiałbym twoją reakcję, gdyby Cię zdradziła - mój stosunek do tego
    ukazuje piosenka "W kolorze krwi".:-))) A facia mógłbyś załatwić inaczej
    ("Jaja są kurze, ale indor ma teraz w......l.:-)))). Ale tutaj?:-)
    Wszelako cały problem leży li tylko w tobie.
    Albo zaakceptuj jej przeszłość, albo daj jej spokój. Tertium non datur.
    A owo rzekome "molestowanie".
    Miała 16 lat, więc ściganie z racji wieku odpada.
    Dziewczyna sama wiedziała, co robi i chciała tego - pojęcie
    "uwiedzenia"/"namawiania" to IMHO kretynizm - albo ktoś chce tego (i
    jest OK) albo nie (i sprawcę trzeba ukarać). A to, że teraz (po 3
    latach) zmieniła zdanie, to "Sorry, Winnetou.", ale mogła pomyśleć
    wtedy.
    I przestań obrażać ofiary gwałtów/molestowania zestawiając je z idiotką,
    która po 3 latach zdała sobie sprawę, że sława szkolnej
    "demivierge"/"lodziareczki" wcale chwały nie przynosi.:-)
    I tamten facet wcale nie jest winien, bo czego?
    Tego, że chętna 16 pozwoliła się wypieścić i zrobiła mu laskę. Możnaby
    najwyżej mu zazdrościć, ale nie wszyscy muszą.:-)))

    Przepraszam innych czytających za ostre słowa, ale autor wątku pisze
    bzdury.

    PS. Czekam na plonka od chłoptysia.:-)))

  • 40. Data: 2004-10-03 09:37:38
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sat, 2 Oct 2004 21:35:02 +0200, d+ <dplus[NOSHIT]@tlen.pl> napisał:

    > scream paln??:

    > EOT. nie b?d? si? rozpisywa? - to nie o to chodzi. zreszzt? i tak nikt z
    > odpowiadaj?cych nie potrafi si? stosownie zachowaae co do sytuacji.

    Stosownie to znaczy co? Potępić? Napisać wprost że facet powinien zgnić w
    więzieniu? Przytaknąć, że dziewczyna ma pełne prawo żadac odszkodowania?
    Zastanów się człowieku. Siedzisz za biurkiem w prokuraturze i przychodzi
    do ciebie dziewczyna 19 - letnia i mówi, że trzy lata temu jakiś facet się
    do niej przystawiał i żeby coś mu za to zrobić. A teraz szczerze. Jaka
    byłaby twoja reakcja na taką wypowiedź?

    --
    Falkenstein