  • 21. Data: 2008-08-23 14:08:36
    Temat: Re: "moim zdaniem prezydent jest chamem" ?
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    "Co do reszty, to ja poprosze jakies nagrania,
    transkrypcje albo cos co pozwoli na wyrobienie sobie wlasnego zdania.
    Doniesienia prasowe skompromitowanych pism o szemranej reputacji
    nie sa wiarygodnym zrodlem informacji."

    no prosze Cie , samo doniesienie szefa BBN doprokuratury poswiadcza
    prawdziwosc cytowanych wypowiedzi.

  • 22. Data: 2008-08-23 14:49:45
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Cham to okreslenie pewnych cech, pizda nie
    > --
    > marcin

    Czym sie rozni okreslanie czyichs cech umyslu, lub zachowania od oreslania
    cech fizycznych ?

    E-zop

  • 23. Data: 2008-08-23 15:24:25
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "e-zop" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "zly" <b...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Czym sie rozni okreslanie czyichs cech umyslu, lub zachowania od oreslania
    > cech fizycznych ?

    COS CI MOWI ZWROT 'SLOWO POWSZECHNIE UZNANE ZA OBELZYWE' ?

  • 24. Data: 2008-08-23 15:47:06
    Od: r...@o...pl

    On 23 Sie, 16:08, "Troll" <w...@d...mnie> wrote:
> [...]
    > nie sa wiarygodnym zrodlem informacji."
    >
    > no prosze Cie , samo doniesienie szefa BBN doprokuratury poswiadcza

    Czyli jak doniose na Ciebie do prokuratury ze sciagasz dzieciece
    pornosy, to to poswiadcza fakt bycia przez Ciebie pedofilem ;) ?

  • 25. Data: 2008-08-23 16:38:16
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Uzytkownik <r...@o...pl> napisal w wiadomosci
    e.googlegroups.com...

    > Czyli jak doniose na Ciebie do prokuratury ze sciagasz dzieciece
    > pornosy, to to poswiadcza fakt bycia przez Ciebie pedofilem ;) ?

    nie rozumiem porownania
    Slowa wypowiedziane przez predyneta byly oczywistym chamstwem, natomiast o
    tym czy naprawde zostaly one wypowiedziane swiadczy doniesienie szefa
    BBN o wyniesieniu infroimacji niejawnych (publikacji fragmentow rozmowy o
    ktorj mowimy na lamach dziennika). Przeciez nie napisalem ze fakt zgloszenia
    przestepstwa przez szefa BBN swiadczy o tym ze Lech K. jest chamem.

  • 26. Data: 2008-08-23 16:53:27
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sat, 23 Aug 2008 16:49:45 +0200, e-zop napisał(a):

    > Czym sie rozni okreslanie czyichs cech umyslu, lub zachowania od oreslania
    > cech fizycznych ?

    w ktorym momencie mowiac o kims pizda, okreslasz jego cechy fizyczne?
    pozatym wg sjp pizda jest wulgarne, a cham nie

    --
    marcin

  • 27. Data: 2008-08-24 02:57:51
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    Troll wrote:
    > Użytkownik "argothiel" <a...@i...niechce.spamu.pl> napisał w
    > wiadomości news:g8nsi5$job$4@news.onet.pl...

    > nadal nie wiem jakie to ma znaczenie dla tego przypadku? Gdybym obrazal
    > osobe fizyczna Lecha K. zaznaczajac ze ni chodzi o prezydenta to roznica
    > byla by tylko i wylacznie w tym ze bylo by to scigane z oskarzenia
    > prywatnego i grozila by mniejsza kara,.

    Sam napisałeś tę różnicę. Że lepiej jest odnosić się personalnie do
    osoby Lecha K., bo grozi za to mniejsza kara.

    > P.

    Pozdrawiam, argothiel

  • 28. Data: 2008-08-24 06:25:47
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "argothiel" <a...@i...niechce.spamu.pl> napisał w
    wiadomości news:g8qinp$qsd$1@news.onet.pl...

    > Sam napisałeś tę różnicę. Że lepiej jest odnosić się personalnie do osoby
    > Lecha K., bo grozi za to mniejsza kara.

    dla bytu przesteptswa o ktorym piszemy nie ma to abdolutnie zadnego
    znaczenia.

    P.>