eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawomieszkanie spółdzielcze własnościowe a pełna własność-koszt przeksztacenia › mieszkanie spółdzielcze własnościowe a pełna własność-koszt przeksztacenia
  • Data: 2009-12-09 09:07:26
    Temat: mieszkanie spółdzielcze własnościowe a pełna własność-koszt przeksztacenia
    Od: Kasper <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jestem w trakcie zakupu mieszkanie. niestety nie ma ono założonej
    księgi wieczystej. Obecnemu właścicielowi przysługuje spółdzielcze
    własnościowe prawo do lokalu.
    Mam w związku z tym pytanie- słyszałem, że koszt przekształcenia
    mieszkania spółdzielczego własnościowego na pełna własność i założenia
    KW ma od 01/01/2010 bardzo wzrosnąć. Podobno spółdzielnie mają mieć
    możliwość dowolnego kształtowania opłat za takie przekształcenie. czy
    rzeczywiście jest się czym przejmować? gdzie mogę znaleźć nowe zasady
    takich przekształceń, bo google za wiele nie podpowiada, albo ja źle
    szukam.

    Z góry dziękuję za pomoc!
    Pozdrawiam.