  • 1. Data: 2003-10-28 16:39:46
    Temat: miesięczny okres wypowiedzenia
    Od: "Atka" <r...@p...onet.pl>

    Witam
    Wynajmuję mieszkanie i niestety jestem zmuszona je zmienić. W związku z tym
    mam pytanie:
    Czy miesieczny okres wypowiedzenia to to samo co 30 dni liczone od dowolnego
    dnia miesiąca, czy liczy sie skutek na koniec miesiaca? Będę wdzięczna za
    odpowiedzi.
    Pozdrawiam
    Renata

  • 2. Data: 2003-10-28 20:32:47
    Temat: Re: miesięczny okres wypowiedzenia
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Wielce Czcigodny(a) Atka r...@p...onet.pl w wiadomości
    bnm69l$nqt$...@n...onet.pl podzielił(a) się z nami następującą opinią:

    > Czy miesieczny okres wypowiedzenia to to samo co 30 dni liczone od
    > dowolnego dnia miesiąca, czy liczy sie skutek na koniec miesiaca?

    Miesięczny okres to np. od 15 maja do 15 czerwca - wg kodesu 30 dni to nie
    jest synonim miesiąca! Odpowiedź na pytanie o upływ terminu znajdziesz w
    swojej umowie - czy pada tam sformułowanie "na koniec miesiąca"? Jeśli nie -
    termin miesięczny upływa w dniu odpowiadającym datą początkowemu dniu
    poprzedniego miesiąca (art. 112 k.c.)

    --
    Olgierd
    Zanim zadasz kolejne głupie pytanie, kliknij http://jestem-leniem.tk