  • 1. Data: 2004-04-09 20:36:39
    Temat: miejski plan zagospodarowania przestrzennego
    Od: "Marcin" <b...@i...uni.lodz.pl>

    Witam,

    Kolejny haniebny numer "naszych" władz.
    Jak Państwu pewnie wiadomo z początkiem roku przestały
    obowiązywać miejskie plany zagospodarowania przestrzennego.
    Tak po prostu bez żadnego okresu przejściowego, trzeba
    czekać, aż miasto upora się z ich aktualizacją. Do tej pory
    wszelkie rozbudowy, przyłącza wody itp. nie mogą dostać
    pozwolenia (tak mi mówił geodeta, za prezydentem miasta).
    Pragnąłem rozbudować dom o jedno pomieszczenie (pokój).
    Musimy bowiem mieć lokum dla dziecka bo nie mieścimy
    się w jednym pomieszczeniu.
    Czy jest jakaś możliwość aby jednak uzyskać pozwolenie
    na rozbudowę?
    Po prostu nie chce mi się wierzyć, że tak można na lodzie
    zostawić obywateli. Zresztą tyle razy już urzędnicy
    informowali mnie o czymś z "niezachwianą" pewnością, a
    poźniej to okazywało się nieprawdą.

    Proszę o pomoc, jakieś wskazówki.
    Z góry dziękuje.

    Marcin

  • 2. Data: 2004-04-10 07:25:02
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@N...e-wro.pl>

    > Tak po prostu bez żadnego okresu przejściowego,

    hehe...okres przejsciowy byl, ale naszym wlodarzom za bardzo
    nie chcialo sie wziac w nim do roboty.

    konrad

  • 3. Data: 2004-04-10 08:42:23
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Marcin wrote:

    > Witam,
    >
    > Kolejny haniebny numer "naszych" władz.
    > Jak Państwu pewnie wiadomo z początkiem roku przestały
    > obowiązywać miejskie

    Mylisz sie..
    Nie miejskie tylko MIEJSCOWE..

    > plany zagospodarowania przestrzennego.
    > Tak po prostu bez żadnego okresu przejściowego,

    Mylisz sie...
    "okresow przejsciowych" bylo MNOSTWO...
    Ustawa byla ciagle nowelizowana i odsuwano termin wygasniecia planow

    > trzeba
    > czekać, aż miasto upora się z ich aktualizacją.

    Znow mylisz sie - nie trzeba..

> [...]
    > Musimy bowiem mieć lokum dla dziecka bo nie mieścimy
    > się w jednym pomieszczeniu.
    > Czy jest jakaś możliwość aby jednak uzyskać pozwolenie

    Alez oczywiscie ze jest i goedeta nic tu do rzeczy nie ma..

> [...]
    > zostawić obywateli. Zresztą tyle razy już urzędnicy
    > informowali mnie o czymś z "niezachwianą" pewnością, a

    Wskazowka praktyczna..
    Idz do WYDIZALU ARCHITEKTURY Urzedu Miasta.

    Tam Ci potwierdza to, co napisalem PONIZEJ

    W przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania
    wydanie pozwolenia na budowe wymaga wydanie
    WARUNKOW ZABUDOWY.

    Choc teoretycznie wniosek o warunki mzesz zlozyc sam..
    MOZESZ poprosic (zatrudnic) Architekta, by to ladnie przygotowal.

    Jest to troche roboty...

    No to odpocznij a po swietach DO DZIELA...
    I cierpliwosci... mnie juz warunki zabudowwy
    opracowuja pare miesiecy ale wiesz... Krakow... zabytki...
    opinie... konsultacje....

    Pozdrowienia

    Boguslaw