    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: miejski plan zagospodarowania przestrzennego
    Date: Sat, 10 Apr 2004 10:42:23 +0200

    Marcin wrote:

    > Witam,
    >
    > Kolejny haniebny numer "naszych" władz.
    > Jak Państwu pewnie wiadomo z początkiem roku przestały
    > obowiązywać miejskie

    Mylisz sie..
    Nie miejskie tylko MIEJSCOWE..

    > plany zagospodarowania przestrzennego.
    > Tak po prostu bez żadnego okresu przejściowego,

    Mylisz sie...
    "okresow przejsciowych" bylo MNOSTWO...
    Ustawa byla ciagle nowelizowana i odsuwano termin wygasniecia planow

    > trzeba
    > czekać, aż miasto upora się z ich aktualizacją.

    Znow mylisz sie - nie trzeba..

    > Do tej pory
    > wszelkie rozbudowy, przyłącza wody itp. nie mogą dostać
    > pozwolenia (tak mi mówił geodeta, za prezydentem miasta).
    > Pragnąłem rozbudować dom o jedno pomieszczenie (pokój).
    > Musimy bowiem mieć lokum dla dziecka bo nie mieścimy
    > się w jednym pomieszczeniu.
    > Czy jest jakaś możliwość aby jednak uzyskać pozwolenie
    > na rozbudowę?

    Alez oczywiscie ze jest i goedeta nic tu do rzeczy nie ma..

    > Po prostu nie chce mi się wierzyć, że tak można na lodzie
    > zostawić obywateli. Zresztą tyle razy już urzędnicy
    > informowali mnie o czymś z "niezachwianą" pewnością, a
    > poźniej to okazywało się nieprawdą.
    >
    > Proszę o pomoc, jakieś wskazówki.
    > Z góry dziękuje.

    Wskazowka praktyczna..
    Idz do WYDIZALU ARCHITEKTURY Urzedu Miasta.

    Tam Ci potwierdza to, co napisalem PONIZEJ

    W przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania
    wydanie pozwolenia na budowe wymaga wydanie
    WARUNKOW ZABUDOWY.

    Choc teoretycznie wniosek o warunki mzesz zlozyc sam..
    MOZESZ poprosic (zatrudnic) Architekta, by to ladnie przygotowal.

    Jest to troche roboty...

    No to odpocznij a po swietach DO DZIELA...
    I cierpliwosci... mnie juz warunki zabudowwy
    opracowuja pare miesiecy ale wiesz... Krakow... zabytki...
    opinie... konsultacje....

    Pozdrowienia

    Boguslaw