  • Data: 2006-07-08 10:26:34
    Temat: media markt nie chce uznac reklamacji
    Od: adam158 <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    kupilm w media markt aparat cyfrowy sasunga za 700 zł
    pojechałem raz nad morze cyknalem moze ze fotek raptem
    zaraz po zakupie i aparat diabli wzieli przestal dzialac
    oddalem na naprawe gwarancyjna do MM po 3 tygodniach od zakupu
    kilka dni temu dostałem powiadomienie z MM ze aparat w srodku posiadal
    zanieszczynenia w postaci ziaren piasku co uszkodzilo mechanizm i nie
    mozna tego naprawic na gwarancji naprawa odpłatna 390 zł oprócz tego 45
    zł chca za niby nieuzasadniona reklamacje
    ponadto nie było instykcji obsługi po polsku w postaci drukowanej
    był podrecznik uzytkownika ale na płycie czy tak moż byc
    prosze pomozcie jak nakłonic media markt do naprawy gwarancyjnej

    adam