  • 11. Data: 2005-08-23 08:25:19
    Temat: Re: meczenie dziecka
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    Użytkownik "chiniol" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ded836$q5e$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > bo dziecko wychodzi raz na tydzien z mamusia do sklepu
    >
    > pozdrawiam

    A Twoja praca poleca na monitorowaniu życia sąsiadki tak?Bo skąd wiesz jak
    "chodzisz do pracy"-sorry ale nie mogłam się powstrzymać
    pozdrawiam ania

  • 12. Data: 2005-08-23 08:32:46
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "chiniol" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > bo dziecko wychodzi raz na tydzien z mamusia do sklepu

    pilnujesz je 24 na dobe?

  • 13. Data: 2005-08-23 08:55:10
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    Użytkownik "Kalina" <kika90_nospam@nospam_op.pl> napisał w wiadomości
    > NO WŁAŚNIE:
    >
    > dzieci uważane są za własność rodziców.... moga być bite i kopane,
    > głodzone
    > itp...
    > bo to NIE NASZA SPRAWA

    Masz racje ale IHMO tu nie chodzi o dziecko tylko o spokój nad głową bo
    mamusia imprezuje,a to drobna różnica:)Nie lepiej nazwać sprawę po imieniu ?
    zwyczajnie drażni takie sąsiedztwo i ja to rozumiem,może to być wkurzające
    jak ktoś skacze po nocach nad głową w systemie ciągłym:)Tylko po zasłaniać
    to dzieckiem?Pare intererwencji policji bo w końcu o matke chodzi i sprawa
    nabierze rozpędu ...ciekawe czy sąsiedzi wykazywaliby się zainteresowaniem
    gdyby matka "siedziała cicho"?
    pozdrawiam ania

  • 14. Data: 2005-08-23 10:10:31
    Od: "chiniol" <p...@g...com>

    mam takie fajne starsze sasiadki po bokach :)))

  • 15. Data: 2005-08-23 10:17:36
    Od: "chiniol" <p...@g...com>

    > nabierze rozpędu ...ciekawe czy sąsiedzi wykazywaliby się zainteresowaniem
    > gdyby matka "siedziała cicho"?
    > pozdrawiam ania

    szczerze mowiac masz duzo racji w tym co mowisz, niestety

    mysle jednak ze gdy cos jest nie tak to i tak wychodzi na jaw.
    libacje matki to osobna sprawa. dzieciak jednak nie wychodzac z domu biega
    po calym domu do pozna wieczor - 24ta to normalna pora na przebiezke z
    kuchni do duzego pokoju. to samo wychodzi na jaw. najpierw zaczalem sie
    wkurzac ze jest tak glosno ale pozniej po rozmowach z sasiadami dowiedzialem
    sie wiecej i postanowilem opisac sytuacje na forum.

    Gdy zmieni sie nastawienie matki to i dziecko bedzie zadowolone i no i ja
    bede mogl normalnie spac.

    pozdrawiam

  • 16. Data: 2005-08-23 10:18:11
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    > mam takie fajne starsze sasiadki po bokach :)))

    I powielasz "pierdoły"nie?

  • 17. Data: 2005-08-23 10:25:38
    Od: "chiniol" <p...@g...com>

    skoro uwazasz ze takie zachowanie to pierdoly, tym bardziej ze doswiadczam
    to wszystko na wlasnej skorze ot nie mam slow...