    From: "grupka" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: mandat i egzekucja
    Date: Thu, 12 Jul 2007 20:15:56 +0200

    Witam,

    dostalem mandat. Tak, rozmawialem przez telefon, pokwitowalem, wrzucilem do
    schowka i zapomnialem. A szerze mowiac nie zaplacilem bo nie mialem czasu.

    Po kilku miesiacach przyszlo pisemko cos jak egzekucja trybie
    administracyjnym, że mi potraca mandat + 10 zl z wynagrodzenia. OK niech tak
    zrobia pomysalem. Po 3 wyplatach zauwazylem, ze nic mi nie potracili.
    Rzucilem okiem na to pisemko i spostrzeglem, ze skierowano ja do innej firmy
    o zbieznej nazwie, ale innym adresem.

    Podejrzewam, ze to tylko przedluzy czas a mandat i tak sobie sciagna. Czy
    mam racje? Czy tez moge sobie liczyc od tego dnia 10 lat do przedawnienia?

    dzieki za info